[color=magenta][/color]
[color=magenta][/color]
Er det mulig å kysse når man er i ketose egentlig? Og hva med dere som er i ketose støtt, kysser dere ikke?
[color=magenta][/color]
Kyssing er magisk og deilig og kjempeviktig nemlig!
[color=magenta][/color]
Hugs & kisses!
marianne
Ja, godt poeng, Lise! Jeg klarer ikke spise sukker mer for jeg får så innmari ekkel ettersmak! Myyye mer enn jeg gjorde før jeg startet med lavkarbo mat..Kan jo hende det rett og slett er fordi jeg ikke spiser det så mye lengre, men..
Tilbake til spørsmålet :p Stort sett ingen klager her heller, men det har hendt at sambo har hoppet to skritt tilbake og lurt på hva jeg har drevet med "det lukta sprit a dæ" fikk jeg her om dagen (ikke at jeg skulle vært i ketose da, men har ingen annen forklaring). Ellers var det støtt og stadig at prinsen lå å så på meg og "luktet" og spurte rare spm..Men, kyssing ble det nå uansett :D :p
Kanskje det er mest av pusten. Jeg klarer ikke akkurat å puste med munnen når jeg kysser :D . Jeg kan altså fortsatt puste min elskede tungt i øret, men gudforby holde meg unna pesing midt i ansiktet :p
[color=teal][/color]
Så da er vel problemet løst da:
Kyssing & Ketose = uproblematisk?
:D :D :D :D :D Marianne, du får det nå sagt! Ja, tror jeg gjør meg enig der ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.