< Tilbake til oversikten

Lussekatter til advent?

Yonah sa for siden:

Jeg kom over denne oppskriften på . Jeg elsker safran og kokosmel, så jeg vet hva jeg skal bake i desember.
mariannslchf.se/lussekatter-lchf/

kamp sa for siden:

Nam nam

Momse sa for siden:

abonnerer
Takk for oppskrift :)

Photobscura sa for siden:

Ser forresten at "bakery" er en slags ekvivalent til sukrin + (eller sukrin og steviapulver, da).

Pearl sa for siden:

abbonerer, jeg også
takk

Camomilla sa for siden:

Takk Photo, jeg har aldri hørt om "Bakery" :) Jeg har også lyst til å bake disse :)

Bik sa for siden:

Lagde disse i dag. Syns de ble litt tørre og kompakte. Kunne vært bitte litt søtere også. Kanskje ha i ei ts gjær....

Ziltoidia sa for siden:

Etter litt klipp-og-lim-magi i Excel har jeg kommet fram til at de fleste lavkarbolussekattoppskriftene der ute er nokså like. Den som skiller seg mest ut er den av Mat for Sjelen. Så er spent fra å høre hva de som har prøvd begge variantene synes.

lussekattenørding #fælefarger ;)

Camomilla sa for siden:

Se der Ziltoidia :D Mat for sjelen-lussekattene har jo gjær - regner med at dette gjør det likere "vanlig" bakst?

Ziltoidia sa for siden:

Gjorde et forsøk i år igjen. Og joda, selv om de er gode, så blir de ganske tørre, og minner mest om hveteboller som har levd en stund. :p

Gjæren har også gitt meg noe som best kan beskrives som brus-raper. xD Haha!

Rin sa for siden:

Ja, jeg tror jeg har prøvd både Mat for Sjelen-varianten og en av de andre tidligere, og konkludert at det bare ikke blir noe særlig. :o Derfor har jeg planlagt å lage lussevafler istedet...!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.