< Tilbake til oversikten

Høres dette greit ut?

engeljenta30 sa for siden:

Jeg spiste dette før og da gikk jeg ned i vekt

frokost: 50 gram røkt laks og eggerøre av 2 egg og cherrytomater og agurk og majones

lunsj: samme som frokost

middag: 100 gram kyllingvinger med peppes rømmedressing og cherrytomater og agurk

TrillTrall sa for siden:

Mer grønnsaker! Cherrytomater og agurk inneholder ikke all verdens av næringsstoffer - suppler med mer grønt! Og det er da ikke store mengdene kjøtt du spiser heller?

hva grønnsaker er dte man kan spise egentlig? vet det er mye sukker i kyllingvinger derfor spiser jeg ikke mye kyllingvinger

TrillTrall sa for siden:

Du kan spise alt som vokser over bakken. :) Blomkål, broccoli, all slags kål (ikke kålrot), urter og babymais (ikke vanlig mais) og masse mer! Det er noen rotgrønnsaker som ikke gir særlig blodsukkerstigning, det finner du sikkert om du googler. Hvorfor kyllingvinger? Spis heller ren kylling som du krydrer selv.

blir uvel av kyllingfilet, har lest tidligere at en ikke skal spise blomkål og brokkoli

Gerd sa for siden:

Brokkoli og blomkål er ganske obligatorisk på lavkarbo. Så den som har sagt det vet ikke hva lavkarbo er ;)

Anbefaler deg å lese post #1 idenne nybegynnertråden :
forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970

Her vil du finne svar på det meste du lurer på :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.