Heisann allesammen
Bestillte meg ketolysekuren på Mandag, den har ikke kommet ennå men gleder med til å begynne, ser at mange av dere har hatt veldig gode resultater, så vi får håpe det gjelder meg og:D .
Ser frem til mange å lange diskusjoner her på forumet;)
Ser at du skal begynne på Ketolysekuren, og det kan du glede deg til. Har fulgt den selv og er kjempefornøyd. Er det noe du lurer på er det bare å spørre, så skal vi svare etter beste evne:_plystre: . Les grundig gjennom hele boken ved start, og følg trening som er anbefalt :boxing: .
[size=3][/size]
Lykke til:klem: :klem:
Hei
Lykke til med kuren. Jeg anbefaler deg å lese boken godt og grunndigt, og for øvrig spørre her når du lurer på noe, det er nesten alltid noen som har gode svar.
Heisann Torkil
Leste boka(ikke skumleste) fra perm til perm i går(veldig bra skrevet forresten veldig lett å forstå) Kan ikke si resten av familien er like opptimistiske som meg, men nå tror ikke de på sånne kurer i det heletatt da:rolleyes:. Har lest mye her inne også, og har sett alle de gode resultatene, håper bare det gjelder for meg og;).
Et lite spørsmål tilslutt: hvor mye er det vanlig å gå ned de første 4 mnd?
Hei
For ikke lenge siden blev jeg stoppet i en butikk. En dame spurte meg, om det var meg med ketolysekuren - jo det stemte- hun ville bare takke og fortelle, at mannen hadde gått på kurs hos meg og hadde gått ned mange kilo, og at hele familien nå hadde gått ned over 100 kilo til sammen. Kanskje din familie følger etter deg, når de ser resultatene?
Mange opplever ketolysekuren som lett å følge - rent praktisk - og lett fordi sulten forsvinner og alle tankene om mat blir sterkt redusert. Dette i motsetning til andre kurer av typen -spis mindre , mosjoner mer - .
Jeg håper inderlig du får samme opplevelse, og opplever en betydelig bedring av allmenntilstanden og energi samt generellt velvære med ketolysekuren.
De første 50 som gikk på kurs hos meg gikk ned 14,7 kilo på vel 7 uker . noen 25kilo, noen bare 5. Rekorden ( så vidt jeg husker) var over 40 kilo , men da var vekten også på feil side av 160 kilo i utgangspunktet.
Mitt råd til deg og andre er : følg rådene i boken , ikke prøv å forbedre kuren f.eks ved å spise mindre fett i håp om raskere vekttap - det motsatte vil skje.
I siste uke av vi menn hadde en journalist gått ned 25 kilo på litt over 3 mdr. Han fulgte kuren som beskrevet.
Husk de få regler : protein i alle måltider. Grønnsaker / salat hver dag. Jeg har forklart årsakene til dette flere ganger her og der. I den reviderte utgave av " Slank med ketolysekuren" vil dette bli fremhevet.
Husk mosjon er ikke bare for å forbrenne fett, men like mye for å redusere insulinresistensen, som de fleste med tosifret overvekt sliter med.
Stikker innom en tur i sommer natten og ønsker deg velkommen..
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.