< Tilbake til oversikten

Baderomsvekt med Wifi?

kloppsi sa for siden:

Jeg var egentlig ute etter en baderomsvekt som viser vektnedgang istedenfor/ i tillegg til, kroppsvekt.
Da jeg googlet kom det bare opp baderomsvekter med Wifi som viser kroppsfett, vekt etc. Den lagrer automatisk informasjon på app eller nettsid og får visst opp grafer ol.
Er det noen som har erfaring med dette?
Evt vet om andre baderomsvekter som viser vektnedgang.

Jeg synes at det er lite motiverende med en vanlig baderomsvekt, siden jeg veier så mye (ca 109 kg). Jeg vil heller at det skal lyse opp eks "-1,2 kg" - istedenfor "108" :p

Tenker at kanskje denne vekten vil være med å motivere meg, men den var ganske dyr da :confused:

Rin sa for siden:

Har du sett "motivasjonsvekten" de selger på bla Enklere Liv? Den som ikke viser hva du faktisk veier - men bare hvor mye du har gått ned. Jeg vurderte den så smått da det svei i øynene å se det faktiske tallet. :o

kloppsi sa for siden:

Å det er akkuratt det jeg er ute etter. Det skal jeg sjekke ut. Takk for tips :D

kloppsi sa for siden:

Da har jeg kjøpt vekten og har stilt den inn på startvekten min. Gleder meg til å ta den i bruk :-D
Tuusen takk for tips!!

Rin sa for siden:

Oi, så fint å kunne komme med et nyttig innspill! :) Jeg håper den fungerer som den skal!

senka sa for siden:

Det gjør du ofte Rin, veldig flink :):)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.