Hei :)
Jeg har et spørsmål angående manuellterapi.
Skrev her før at jeg ventet lenge ( 11,5 mnd )for å få denne behandlingen :(
Og begynte der til slutt...Var der ca. 10 ganger. Mitt første inntrykk var at
hun var grei og hyggelig i begynnelsen.Hun fortalte meg at jeg skal være
fast inventar hos henne.Var veldig glad for det.
Forventet at jeg blir mer knadd eller massert, men det varte i 3-4 min. og da
syklet jeg og gjorde andre ting.
Jeg har artrose i knærne, og ødelagte føtter,særlig den ene, etter mislykket
operasjon.Hun dro i tærna mine,da de ikke er bevegelige lenger :(
I utgangspunktet fikk jeg plass der pga kneartrose.
Da jeg kom fra ferien,var jeg hos henne for første gang i går, og gledet meg
veldig å begynne på nytt.
Men, da kom SJOKKET at hun vil avslutte behandlingen, fordi hun ikke
kan gjøre noe mer med føttene mine!!!!!!
Men hva med knærna mine??
Og jeg som ventet såååå lenge på å få denne plassen :o:(
Kan hun gjøre noe sånnt mot MEG??? Har hun lov å feie meg vekk på så kort tid ??
Er så skuffet og innmari lei meg.
Hva mener dere?? Hva kan jeg gjøre nå :(
Takker mye for alle innspill og råd :):)
min manuellterapeut knar hvertfall masse.. men så er det jo musklene som krangler hos meg. nå har jeg ikke vært der siden før jeg ble permittert da, er jo ikke gratis...
men hvis lille horten kan ha to stykker, må det vel være flere å velge imellom der oppe enn bare den ene?
hm.. for meg tok det ca en uke. men jeg går til en som er uavhengig da, så jeg betaler av egen lomme. og hele poenget hennes var at folk med krystallsyke skulle slippe å vente i månedsvis. men som sagt, er jo lille horten da... kanskje ikke så stor pågang her. og jeg vet det er hvertfall to manuellterapeuter i byen.
Jeg har gått til Liv Slagsvold, hun holder til hos øre nese hals i samme bygg som nav. er veldig fornøyd med henne, men hun er som sagt uavhengig og du må betale alt selv. var vel 280 kr per gang sist jeg gikk der. du kan ringe til selve ønh sentralbordet og få time via dem, eller ringe henne, men du kommer som regel til telefonsvarer da. mener å huske hun bare jobber mandag tirsdag torsdag...
Tusen takk Pearl for svar :)men uansett tror at hun ikke kan oppføre seg sånn
:o særlig da jeg har kneartrose og skulle få den behandlingen som jeg har
krav på :rolleyes:
Mamma går til manuellterapeut pga hofteleddsartrose. Han gjør masse, i tillegg til å sette akupunkturnåler. Det høres ikke ut som hun vet hva hun driver med!
280,- pr. time? Det høres grisebillig ut! Jeg betalte 210,- pr. time hos en fysio som hadde avtale så jeg fikk dekket en god del. Jeg gjetter på at prisen ellers ville vært på det tredobbelte eller noe.
Har nevt de før, men om du har mulighet til å komme deg til Fornebu m f.eks buss er de veldig ålreite de som holder til på arenaen. Ikke har de ventetid heller.
Tusen takk Carisma for tips :) Jobber med saken snart :);)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.