Score: 45% Du passer nok sammen med en del mennesker, men ikke alt for mange... Kanskje på tide å ta litt tak i livet ditt? Eller være mer åpen mot andre?
"Et forferdelig parti Score: 13%
Å være sammen med deg er ren og skjer idioti. Kanskje du bør oppsøke noen som kan hjelpe deg? En bank, en psykolog, en motekonsulent, arbeidskontoret og en interiørarkitekt?"
Høh...jeg trenger vel ikke en test for å fortelle meg at jeg er en god, krevende, snill, morsom, sint, søt, fantasifull, masete, deilig, trygg, ærlig, romantisk og lojal partner vel! :D
Marianne, jeg er helt enig med deg. Hvem i all verden trenger en test for å skjønne at man er en god, interessant, givende, spennende, underholdende, varm og raus partner? Nei - sånne skal man jammenmeg leite lenge etter... Lurer på om Gemalen veit hvor heldig han er? Tanken på hore og madonna har forøvrig slått meg og... :lol:
Det er egentlig mer interessanet om den vi deler hus og penger og mat og seng og liv med er en god partner, er det ikke?
Hmmm..Lurer nå litt jeg. Tok testen en gang,og fikk "Du er et dårlig parti." Ble litt betuttet av dette og lukket vinduet igjen uten å skjekke scoren min. Så jeg tok testen igjen,for å skjekke hvor mange poeng jeg fikk,valgte de samme svarene..(det var jo bare elleve,så lett å huske hva jeg svarte på hvert punkt.)
..Og vips; "Du er en OK partner!"(59 poeng) Ja,vel. Det var det jeg trodde og'!:) :rolleyes:
[color=#4169e1][/color]
[color=#4169e1][/color]
Du passer nok sammen med en del mennesker, men ikke alt for mange... Kanskje på tide å ta litt tak i livet ditt? Eller være mer åpen mot andre?
hm. javel.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.