< Tilbake til oversikten

Er du en god partner?

mofe sa for siden:

Ta test!

na-prod.tv2.no/testorama/?id=34668

Jeg fikk:
u er Et OK parti

Score: 45% Du passer nok sammen med en del mennesker, men ikke alt for mange... Kanskje på tide å ta litt tak i livet ditt? Eller være mer åpen mot andre?

Jaja... :lol:

Albertine sa for siden:

Du er
Et dårlig parti

Score: 27%

Du bør forandre stil, bli mer åpen og virkelig snu opp ned på livet ditt. Kun de helt ekstreme er interessert i deg.

Rock on, baby!

mofe sa for siden:

le høyt og rungende

:lol:

Amica sa for siden:

Skjønte ikke helt den deranne testen, men..OK..

"Et forferdelig parti Score: 13%
Å være sammen med deg er ren og skjer idioti. Kanskje du bør oppsøke noen som kan hjelpe deg? En bank, en psykolog, en motekonsulent, arbeidskontoret og en interiørarkitekt?"

:confused:

mofe sa for siden:

Herregud, for noen kommentarer!! :lol:

Amica sa for siden:

I knooow..Lurer på hva som er så ille med meg ;) fniZ..Ble jo nesten litt fornærma..Hehehe..

Albertine sa for siden:

Jeg også fornærma...snurt Jeg som bare svarte så snilt og pent...

Mila sa for siden:

[left]

Du er
Et godt parti

Score: 77%

Hvis ikke folk er ute etter deg så er det noe feil et sted.
Kanskje du bør gå ut av sofaen?

Jaaaaveel..? :p :p

[/left]

Amica sa for siden:

Som jeg skulle sagt det selv :D

Marianne sa for siden:

Høh...jeg trenger vel ikke en test for å fortelle meg at jeg er en god, krevende, snill, morsom, sint, søt, fantasifull, masete, deilig, trygg, ærlig, romantisk og lojal partner vel! :D

Marianne sa for siden:

Plutselig og helt uten videre kom jeg til å tenke på titler som:

"Jeg er ingen engel" og "Hore og madonna". Skjønner ikke det. :D

Fedonisten sa for siden:

Et dårlig parti

Score: 27% Du bør forandre stil, bli mer åpen og virkelig snu opp ned på livet ditt. Kun de helt ekstreme er interessert i deg.

Jaja. Kanskje jeg får tusle ned til gubben for å fortelle de grusomme resultatene.....

magdalena sa for siden:

Du er Et godt parti

Score: 63% Hvis ikke folk er ute etter deg så er det noe feil et sted. Kanskje du bør gå ut av sofaen?

Jeg sitter veldig lite i den sofaen om dagen...:rolleyes:

Aline sa for siden:

54... et ok parti ... ;) :D

MHM sa for siden:

Kun de ekstreme er interessert i meg. :( Men så holder jeg meg også dårlig for alderen...:cool:

[color=#000080][/color]
TRENGER vi dette??? :rolleyes:

Alfie sa for siden:

Marianne, jeg er helt enig med deg. Hvem i all verden trenger en test for å skjønne at man er en god, interessant, givende, spennende, underholdende, varm og raus partner? Nei - sånne skal man jammenmeg leite lenge etter... Lurer på om Gemalen veit hvor heldig han er? Tanken på hore og madonna har forøvrig slått meg og... :lol:
Det er egentlig mer interessanet om den vi deler hus og penger og mat og seng og liv med er en god partner, er det ikke?

Marianne sa for siden:

:D

hede sa for siden:

Et dårlig parti

Score: 36%

Du bør forandre stil, bli mer åpen og virkelig snu opp ned på livet ditt. Kun de helt ekstreme er interessert i deg.

kanskje like greit at jeg er enslig...

KROPP&HELSE

magdalena sa for siden:

:lol:

Nille sa for siden:

I følge undersøkelsen er jeg den dårligste partneren som finnes. Det er i det hele tatt lite sannsynlig at jeg får den gleden i livet noen gang.....

Hm......rart..... har nå aldri fått noen klager fra mine menn..... snarere tvert i mot. Det er stort seg JEG som har skifta ut DEM !! :p

boble sa for siden:

Hmmm..Lurer nå litt jeg. Tok testen en gang,og fikk "Du er et dårlig parti." Ble litt betuttet av dette og lukket vinduet igjen uten å skjekke scoren min. Så jeg tok testen igjen,for å skjekke hvor mange poeng jeg fikk,valgte de samme svarene..(det var jo bare elleve,så lett å huske hva jeg svarte på hvert punkt.)
..Og vips; "Du er en OK partner!"(59 poeng) Ja,vel. Det var det jeg trodde og'!:) :rolleyes:
[color=#4169e1][/color]
[color=#4169e1][/color]

bibba sa for siden:

:D :D :D

jeg var et utrolig godt parti : 90 %: det stod at andre burde følge etter meg.

:)

Daizy sa for siden:

54 % - Ok parti :)

Heksehilda sa for siden:

Jeg fikk 54% - men hvorfor er jeg da singel fremdeles? Er redd jeg er for kravstor, liker ihvertfall å tenke at det er derfor! :rodme:

Spinny sa for siden:

Den der fikk jeg også.. Dumme testen.

:hest:

Muskat sa for siden:

Jepp, det er meg. Så heldig at jeg har funnet ekstremisten, da! :)

Muskat

Matilde sa for siden:

meg 31% og de helt EKSTREME er interessert i meg.. så uløøklig jeg ble nå a gitt!:p

atin sa for siden:

Et OK parti

<strong>Score: 40%

Du passer nok sammen med en del mennesker, men ikke alt for mange... Kanskje på tide å ta litt tak i livet ditt? Eller være mer åpen mot andre?
hm. javel.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.