< Tilbake til oversikten

Slankere med tå-ring av silikon? Noen som har testa?

Tetra sa for siden:

Jeg kom over noe merkelig i dag...
En tåring som skal hjelpe en ned i vekt. :confused: Dette synes jeg høres veldig lureri ut. Men lurer allikevel på om det er noen som har testa?

Bilde her:
image.trendsales.dk/magazine/71179.jpg

sylwester sa for siden:

Jeg skal vedde på at du går ned i vekt 10 ganger fortere med 10 par tåringer og har de på alle fingre og tær istedenfor bare et par :eek:

Det er dog ikke fullt så populært her i huset da mesteparten av vekta taes fra regionen mellom ørene :D og ikke vomma :(

TrillTrall sa for siden:

Det er vel som med de sagnomsuste slankesålene som ble lansert for mange år siden - de funket de, man måtte bare gå flere km om dagen med dem i skoene! :lol:

Photobscura sa for siden:

Haha, jeg leste først "tiåring". :p
Nå er det jo en del punkter under føttene som er knyttet til kroppsfunksjoner, dersom man følger tankegangen bak akupunktur, uten at jeg vet om det er det som ligger til grunn for denne oppfinnelsen. Selv om det vel er godt for mye, tviler jeg på at dét alene er nok til å slanke seg. Jeg tror nok jeg fortsetter å holde på tankegangen om at det eneste som virkelig hjelper på vekta, er varige endringer i kosthold og livsstil.

Gracella sa for siden:

Haha, jeg viste jeg hadde sett de før: på deal extreme får du to stk for $2.40 :rolleyes:

Her er det som står om de:

These rings stimulate the acupressure points on your big and second toe thus curbing your appetite in a safe and natural way based upon ancient Chinese medicine, so fatty acids are flushed through the system rather than being deposited; Each ring is fitted with 2 powerful magnets which provide a magnetic field of 1100 gauss strong to stimulate the acupoints on your feet; At the same time, the rings make you use your abdominal and femoral muscles more effectively, thus enhancing your physical fitness even more; For best results wear the rings throughout the day; Furthermore, the Magnetic Rings also benefit your health and well-being by helping to increase your metabolism and improving your blood circulation; When fitted, the rings are comfortable to wear due to them being made from soft silicone causing no harm to your skin; Improve body circulation.

Jeg tror på dette, like mye som jeg tror på julenissen!!

Men hvis du skal ha et par, så tror jeg heller ikke at du får det billigere andre plasser...

Yonah sa for siden:

Det er like billig å trykke på disse punktene selv, funker det, så funker det med selvmassasje.

Gracella sa for siden:

Vel, hvis man setter seg ned og masserer tærne hver gang man får lyst på noe godt, så får man vel ikke spist så mye usunt, hehe :D;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.