< Tilbake til oversikten

30ds

glitter80 sa for siden:

Et sprm angående 30DS. Må en ta hvert level i ti dager? Trente level 1 idag og mener at hun sa en kunne gå videre til level 2 når en er klar ?

Så dersom jeg har forstått rett så kan en ta level 1 i tre dager, level 2 i syv dager og retten i level tre? Slik at det tilsammen blir 30 dager.

Hjelp ! Noen som vet?

nellie sa for siden:

Hvis du synes det er så lett så anbefaler jeg å finne på noe annet.:) Søk på Jillian på YouTube f.eks. Der finner du lengre og hardere rutiner. No more trouble zones, Yoga melt down osv.:) Ellers så går det helt fint å gjøre som du sier.

glitter80 sa for siden:

Ja. Har veldig tro på jillian og hennes treningsmetoder. Tror jeg kommer til å variere litt mellom levelene og gjøre det i 30 dager. Skal søke litt på nettet og se om jeg finner noe som river skikkelig:)
Har du prøvd noen av de andre jillian har?

glitter80 sa for siden:

Takk for tips! Den skal prøves i morgen den dag:)
Level 1 på 30 DS var helt ok men kjenner jeg bli fort lei av repetisjon. Da er det greit å variere litt mellom level eller variere med youtube:-)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.