Tja... Siden du har vært regelmessig tidligere og ikke har noen underliggende sykdom så heller jeg mer mot en graviditetstest... Men det kan skyldes lavkarbo og det kan være en tilfeldighet også.
Ah - da er nok sjansen mikroskopisk ja. :) Men bekjent så både kuttes egglederne + at endene svies slik at et egg ikke skal klare å komme seg inn i livmoren, det hendte en sjelden gang den tiden de bare kuttet egglederne visstnok.
Da jeg la om til lavkarbo ble syklusen helt på bærtur i noen måneder, før den normaliserte seg helt. Har hørt om flere som opplever det samme, og tror ikke dette er det minste uvanlig, ettersom lavkarbo jo virker hormonstabiliserende på kroppen, så kan det jo skje i en overgang. :)
Jeg går på p-pillen, og selv da er syklusen min helt på bærtur innimellom :p Har både kommet midt i brettet, og uteblitt på den pillefrie uka. Hørt fra andre at det har skjedd, både med og uten hormonprevensjon, så tror ikke det er spesielt uvanlig. :)
Jeg har ikke hatt noen forandring på lavkarbo tidligere, det var først nå denne ene gangen det var forandring, så jeg ble bittelitt bekymret (siden legen sa at det var hans plikt å si at noen ganger heler kroppen seg selv og man kan bli gravid igjen selv om man er sterilisert..)
Men, det er typisk at når jeg gikk til innkjøp av test og den var negativ så kom mensen i dag... hehe
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.