< Tilbake til oversikten

Nei - nå gir jeg opp!

#1

Fedonisten sa for siden:

  • gjør selvfølgelig ikke det :D , men jeg blir i hvert fall veldig frustrert av alle mulige rare oppslag jeg leser om hvor farlig og forferdelig lavkarbo-kosthold er. Nå påstås det jo at man blir sur av å spise lite søtt og stivelse nå! Har personlig aldri vært så blid og fornøyd jeg - etter at jeg la om kostholdet!

Her kommer et til - for de som har lyst til å la blodet bruse litt ekstra av frustrasjon.....

www.mozon.no/vekt_og_kosthold/andre_saker/lite_s_tt_gj_r_deg_sur

Hilsen Fedonisten


#2

HP sa for siden:

Du er nok litt sent ute:

karbojunkie.wilhelmsen.biz/forum/showthread.php?t=536

Men vi kan jo alltids bruse litt mer!

Sukker er og blir et narkotisk stoff, og det er jo klart om en slutter på dopet sitt så kan en bli litt sur en periode.... 48 timer? :D


#3

Iset sa for siden:

hehe. jeg blir faktisk i godt humør av en sjokolade, dersom jeg er sur og deppa. helt sant. sjokolade løser mine problemer (satt på spissen da heeh):)

men jeg holder meg til 70-86 % nå da, det løser like mye:)

(selv om en fråtsedag med pizza, brus, snop, melkesjokolade, chips og mac donalds mat kurerer endel depresjoner, i øyeblikket!, men det blir verre etterpå! ) :p


#4

Fedonisten sa for siden:

....godt jeg ikke kaller meg Postman Pat da..... :D


#5

Iset sa for siden:

hehehe. nei men det er ikke lett å vite hva som allerede er skrevet her i forumet. er jo blitt så stort nå :D


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.