Halspastiller med lavt karboinnhold #1 zerlina sa for 11år siden: Jeg har fått halsbetennelse og trenger virkelig noe å smøre halsen med. Den er som sandpapir. Men en kjapp tur på butikken gjorde meg jo nedstemt da det aller meste har 95 gr karbo pr 100 gram. Dermed var det uaktuelt. Noen forslag? #2 Yonah sa for 11år siden: Jeg kjøper hva som helst av sukkerfritt når jeg er sår i halsen. Ellers går det i tomatsuppe og blomkålsuppe og kyllingbuljong. #3 thessis sa for 11år siden: Jeg kjøper disse på apoteket "Fribol Sukkerfri Drops ved hoste og sår hals 60g" (www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-902353.aspx)
#1 zerlina sa for 11år siden: Jeg har fått halsbetennelse og trenger virkelig noe å smøre halsen med. Den er som sandpapir. Men en kjapp tur på butikken gjorde meg jo nedstemt da det aller meste har 95 gr karbo pr 100 gram. Dermed var det uaktuelt. Noen forslag?
#2 Yonah sa for 11år siden: Jeg kjøper hva som helst av sukkerfritt når jeg er sår i halsen. Ellers går det i tomatsuppe og blomkålsuppe og kyllingbuljong.
#3 thessis sa for 11år siden: Jeg kjøper disse på apoteket "Fribol Sukkerfri Drops ved hoste og sår hals 60g" (www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-902353.aspx)