< Tilbake til oversikten

Da har jeg bestilt startpakka

LillemyDesign sa for siden:

I dag bestilte jeg startpakka på ketolyse.no ;) Er ganske spent på hvordan det blir fremover :) Fredagen skal jeg som sakt ta alle blodprøvene de annbefalte også :)

Festina lente sa for siden:

Lykke til med Ketolyse! Det er en kjempefin måte å gå ned i vekt på :)

Jeg ønsker ikke å være noen lyseslokker, for jeg har veldig tro på denne kuren. Så lenge du er strikt og flink og vekten går nedover - FORTSETT MED DET!

Jeg gikk ned 14 kg. veldig raskt, og så startet det å butte i mot med 3 mnd uten vektnedgang. "Feilen" jeg gjorde da var at jeg tok den anbefalte pausen. Kombinert med ferie, jul, reising etc, etc resulterte det i at litt for mange kilo kom på igjen (ikke alle). :o

Min erfaring er at det blir mye vanskeligere å komme i gang igjen etter en slik lang pause, så jeg anbefaler deg at du fortsetter å holde på lavkarbokostholdet selv om det blir stillstand. Da opprettholder du det jevne og stabile blodsukkeret, og unngår at søtsuget og cravingsene kommer tilbake.

Som sagt; jeg ønsker IKKE å ta motet fra deg - vil bare at du ikke ramler i den samme fellen som meg :o. Ketolyse er en ypperlig måte å gå ned i vekt på, og anbefales på det varmeste.

Lykke til! :)

Tusen takk for tilbakemelding! :)
Håper på litt støtte og tilbakemeld gjennom den tiden ;)

synsegulla sa for siden:

Velkommen og lykke til :) Håper du kommer dit du vil :)

Torkil sa for siden:

Hei
Du har allerede frått et meget godt råd. Gjennomfør kuren fra A til Å uten noe særlig slinger i valsen, da er det enklest og kuren gir best resultat.;)
Og det er ikke så lett å starte om igjen etter flere sprekker.
Høsten er for mange en god tid for slanking, da man ikke har konfirmasjoner,brylluper,ferier og andre aktiviteter som kan være en utfordring når man følger en diett.
Lykke til
Torkil

Takk for det, fikk meld fra posten at den var forsinket, så den kommer i mårra :)

*Hilde* sa for siden:

Lykke til! :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.