< Tilbake til oversikten

Forandring nå!

Superklar sa for siden:

Heisann dere!

Jeg er splitter ny i dette her, og istedenfor at jeg kjører mitt eget løp på dette, uten å vite hva jeg gjør, så fant jeg ut at det er lurt å registrere meg, for å få input i hva dette er.

Er 170 cm høy på sokkelesten. 98 kg. Er glad i formene mine, men ser og skjønner ar jeg må gjøre en forandring. Den første forandringen jeg har gjort, er at jeg har sluttet å røyke i 3 og en halv mnd :-)

Er 33 år gammel, livsnyter, og singel. Har hatt min last av ting i livet. Ble mobbet som barn, mye flytting. Traff kjærligheten, giftet meg, ble skilt. Ble sammen med en ny en, hvor det viste seg at han "utnyttet" meg.
Godt å bli kvitt :-)

Elsker mat!

Noen som vil hjelpe meg?

Lillemy71 sa for siden:

Les Nybegynnertråden først og fremst og f.eks tak i Ketolyseboka til Torkil Andersen. Kunnskap er makt og det er viktig og forstå hva dette faktisk handler om og hva som skjer i kroppen.

Jeg kan ikke annet enn å skryte over et lavkarbokosthold og jeg har holdt på i snart 5 år og kommer aldri til å gjøre noe annet. Har gått ned i vekt (fra 98 til 75 kg), har mye mer energi og er sunnere og friskere enn noen gang.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.