stinei sa for siden:
Når jeg spiser reker så bruker jeg litt fast salat, f.eks hjertesalat, som brød, og legger godt med aioli, reker og sitron oppå salaten. Kjempegodt! Ha en fin tur!
stinei sa for siden:
Når jeg spiser reker så bruker jeg litt fast salat, f.eks hjertesalat, som brød, og legger godt med aioli, reker og sitron oppå salaten. Kjempegodt! Ha en fin tur!
stinei sa for siden:
Det er vel forskjellig hvordan vi reagerer på alkohol, men jeg passer på å drikke et glass med vann eller cola zero mellom hvert glass vin på fest, og blir ikke fortere full enn andre til tross for lavkarbodiett :-) Men er du i tvil og ikke vil ødelegge festen så ville jeg spist litt mer karbs en vanlig jeg altså.
stinei sa for siden:
Veiedag! Først skikkelige uke, testet for ketose onsdag, og den ga utslag. Minus et kilo siden forrige fredag, wohoo! Slapp og forkjølet hele uka, så ingen skikkelig trening bortsett fra gåtur i lavt tempo hver dag.
Ha en flott helg!
Veronicakar sa for siden:
Hvordan går det med dere, folkens? :)
Jeg er 1kg unna første delmål! Kjører dere belønningssystem for hvert delmål?
Vurderer å få fikset neglene. hihi.
Taxikrabben sa for siden:
8 kilo så langt :D
Ikke en eneste bitteliten sprekk (har ikke hatt lysten på noe "ulovlig heller faktisk.. :confused: )
Første delmål er innen kort rekkevidde :)
Har vært dødt her en stund. Hvordan går det med dere august-startere?
Oppdatering fra meg: Har tatt av 11 kg nå :D
Har hatt et "platå" nå de siste 2-3 ukene der det har gått litt opp og ned, men med et gjennomsnittlig vekttap på 1/2 kg i uken fremfor tidligere 1 kg i uken. Har ikke vært så flink på mosjonen i det siste, så årsaken ligger nok der. Skal ta meg i nakken, selv om det blir mørkere og surere ute.. :S
Selv om vekta "står stille", så ser jeg på målebåndet at det minker 1-2 cm ukentlig rundt om på kroppen. Og det er jo det viktigste?!
Kostholdet går fint, og jeg har begynt på delmål nr 2, og ønsket om 20kg i minus om en stund :)
Gleder meg til å høre hvordan det går med dere andre.
oslomo sa for siden:
Så flink du har vært, Taxikrabben! Deilig når man går ned jevnt og trutt :)
Her har jeg fått en skikkelig knekk. Før jeg begynte "på nytt" i august hadde jeg gått på lavkarbo i to år, uten en eneste sprekk med høykarbomat. Nå sprekker jeg så ofte som et par ganger i måneden og får perioder på et par-tre dager der jeg tenker "jaja, nå har jeg jo allerede spist sukker. Nå kan jeg liksågodt bøtte innpå med mer" Mye mer. Ekstreme mengder. Forstår ikke hva som har forandret seg. Nesten som om hodet har gitt opp. Tør ikke gå på vekta hvertfall. Det mest irriterende er at jeg har trent masse, både styrke og kondisjon, men det nuller vel seg ut når jeg kan spise for to-tre dager på to-tre timer. Jaja. Håper det tar seg opp :)
Kjenner det tærer på motivasjonen når vekta hopper opp og ned (så det egentlig ender i omtrent 0...) har vært slik i 6 uker nå. (-2kg på 6 uker.. :()
Det går nedover, det gjør jo det, men guriland så tregt det går :P
Har begynt å trene en del mer kondisjon og styrke, så jeg tipper det også gjør sitt, bygger nok en del mer muskler nå. Og jeg har fått masse komplimenter på hvor "tynn" jeg har blitt :D Det hjelper, men jeg kjenner alikevel at noen dager er tyngre enn andre ja.
Tror kanskje jeg må roe ned litt på meieriproduktene, for det blir kanskje litt i overkant. Men ost er sååå godt :D
Fortsatt bare meg her inne??
Jaja, jeg får prate med meg selv ;)
13 kg til nå :heia: Jeg er veldig godt fornøyd, selv om det har gått litt treigere nå i det siste, men pyttsann, nedover går det jo :D
Har også mistet rundt 10++ cm rundt mage, rumpe og lår, så jeg merker godt på kroppen at jeg både er lettere og smalere. Måtte rett og slett kassere noen klær nå, nå er de "telt" og mindre pene på :p
Hvordan går det med dere andre?? :confused::cool:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.