Jeg har nå bestemt meg for å bytte fastlege fordi min tidligere fastlege ikke tok nok hensyn at jeg har en skade som gjør at jeg ikke kan jobbe 100%. Fordi legen ikke tok hensyn til dette så ble skaden verre. Noen her som har tips til en lege som tar sykdom og skader på alvor i forhold til en jobbsituasjon? Det hadde vært veldig praktisk om legen holdt til i bergensområdet.
Kan dessverre ikke hjelpe deg, men jeg er også på jakt etter ny fastlege så jeg abonnerer på denne tråden. (Nåværende fastlege har vært sykemeldt i maaaange år, og jeg begynner å bli mektig lei å utenlandske leger som snakker dårlig norsk :()
Har dere sjekket legelisten.no? Ta den med litt salt, men samtidig så kan den gi grei informasjon om hvor tilgjengelig legen er, åpningstider, telefontid, det å få svar osv.
Så selv om den er subjektivt farget er den ok å sjekke før man selv gjør seg opp en mening om hva som er viktig for en selv?
Jeg byttet lege for ett år siden, valgte en som heter Niclas Øyane (tror jeg) og han holder til i sentrum hos Legene på Høyden.
Jeg er fornøyd med han, gikk faktisk hos han før da han jobbet hos Trude Hetland på Fedonklinikken her i Bergen. Så han forstår jo lavkarbo også. Er ekspert på søvnvansker. Jeg opplever han som lyttende og seriøs
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.