< Tilbake til oversikten

Lege i Bergen

Brødmat sa for siden:

Hei.

Jeg har nå bestemt meg for å bytte fastlege fordi min tidligere fastlege ikke tok nok hensyn at jeg har en skade som gjør at jeg ikke kan jobbe 100%. Fordi legen ikke tok hensyn til dette så ble skaden verre. Noen her som har tips til en lege som tar sykdom og skader på alvor i forhold til en jobbsituasjon? Det hadde vært veldig praktisk om legen holdt til i bergensområdet.

Takk for svar.

Festina lente sa for siden:

Kan dessverre ikke hjelpe deg, men jeg er også på jakt etter ny fastlege så jeg abonnerer på denne tråden. (Nåværende fastlege har vært sykemeldt i maaaange år, og jeg begynner å bli mektig lei å utenlandske leger som snakker dårlig norsk :()

smgj sa for siden:

Har dere sjekket legelisten.no? Ta den med litt salt, men samtidig så kan den gi grei informasjon om hvor tilgjengelig legen er, åpningstider, telefontid, det å få svar osv.

Så selv om den er subjektivt farget er den ok å sjekke før man selv gjør seg opp en mening om hva som er viktig for en selv?

Festina lente sa for siden:

Takk for tips, smgj, skal prøve å få sjekket ut den :)
(Jeg er imidlertid så sjelden til legen at jeg glemmer meg ut for hvert år....:o)

Vibeke-67 sa for siden:

Jeg byttet lege for ett år siden, valgte en som heter Niclas Øyane (tror jeg) og han holder til i sentrum hos Legene på Høyden.
Jeg er fornøyd med han, gikk faktisk hos han før da han jobbet hos Trude Hetland på Fedonklinikken her i Bergen. Så han forstår jo lavkarbo også. Er ekspert på søvnvansker. Jeg opplever han som lyttende og seriøs

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.