Det er så mange gode oppskrifter på smoothier som jeg har lyst å lage, men har ikke blender. Så tenkte å kjøpe en. :) En jeg hadde tidligere kunne ikke knuse is eller frosne bær og det er jo absolutt et must at den kan det. :ja:
Noen av dere som har en dere kan anbefale å kjøpe? Den må da kunne knuse is og ikke være for dyr. Max kr 1000. :)
Jeg er hard med blenderene mine; lager smoothie stort sett hver dag, og det til hele familien.
Jeg går for rimelige modeller og kjøper nye når de ryker, cirka etter et år.
Akkurat har jeg denne cdon.no/hushold/princess-red-rib-blender-p22724251
Den jeg hadde før, kjøpte jeg på Jula for 299 kroner - er den prisen jeg holder meg til sånn cirka.
Den blenderen fra Kenwood vurderte jeg å kjøpe. Utseende på den er jo også litt stilig! :) Men jeg bestilte på mandag en i fra CDON som jeg håper er bra! :ja: Den heter Princess piano black Arctic. (Får ikke linket pga feil på siden hos CDON.) Så nå håper jeg den kommer før helgen slik at jeg kan få laget meg noen herlige smoothies eller kanskje en iskaffe mocca med knust is i helgen! :D
Takker for anbefalingen! :)
[url="http://cdon.no/hushold/princess-piano-black-arctic-p22724252"][/url]
Stavmikser er mye er effektivt å knuse is med enn blender. Vi har brent to princess blendere ved å knuse isbiter i dem. Det var den dyre varianten også som garantert skulle takle det.... :o
Det viktigste å huske på i forhold til å knuse is er at man MÅ ha væske i blenderen sammen med isen, ikke kun is. ;) Jeg har en Kitchenaid-blender, men det er en litt annen prisklasse. Men er superfornøyd. :)
Kenwood vil jeg anbefale. Min mor kjøpte seg nettopp en blender fra Kenwood og den er kjempegod! Og jeg har akkurat fått meg en kenwood kjøkkenmaskin med blender til, og det er den beste blenderen jeg har tatt i! :-D
I går kom blenderen som jeg hadde bestilt hos CDON og nå sitter jeg her og nyter en iskaffe mocca med knust is i! :D Mmm! Herlig ;)
Takker for alle de gode tipsene! :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.