< Tilbake til oversikten

Hvilket kjøpebrød og kjøpeknekkebrød er lavest på karbohydrater?

Nemo78 sa for siden:

Jeg spiser lite brød og knekkebrød nå, men synes det er greit av og til.
Lurer derfor på hvilket brød (som smaker brød) og knekkebrød som har færrest karbohydrater i butikk?
Noen som kan hjelpe?

TrillTrall sa for siden:

Lavkarbobrødet fra Norgesbakeriene (?) på Rimi og Ica inneholder 6,7 g kh/100 g og det smaker som ordentlig brød, synes jeg i alle fall. :) Det gjør forsåvidt Fedon-brødet (Rema) også, men det inneholder mye mer karber da pluss at det ikke metter noe særlig etter min mage.

Lorien sa for siden:

Brisk sine lavkarbo-frøknekkebrød selges i de fleste dagligvarebutikker.

Fiibii sa for siden:

Jeg er veldig fornøyd med Easy Livings lavkarbo grovbrød bakt som rundstykker.

Donkea sa for siden:

JEg ser at du skriver at dette knekkebrødet skal finnes i de fleste butikker. Men jeg har ikke sett de i noen ennå (kun på en nettbutikk). Har du mulighet til å linke et bilde av forpakning e.l.? Muligens det er jeg som er litt treg når jeg løper gjennom hylla med knekkebrød :rolleyes:

SusannaAlma sa for siden:

Her ligger de i hylla med pølsebrød og vakumpakka rundstykker, ikke er de andre knekkebrødene er . Gjennomsiktig plastikklokk med papirstrimmel rundt.

Camomilla sa for siden:

Sigdal Bakeri har (hadde) lavkarbo frøknekkebrød. Enten har Meny sluttet med dem, ellers så er de utsolgt nesten bestandig :p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.