< Tilbake til oversikten

Elipsemaskin/crosstrainer

Piripi sa for siden:

Noen som har erfaring med sånne hjemme? Skal ut og kjøpe en i morgen og setter pris på tips :)

Lykkejenta85 sa for siden:

Jeg er veldig fornøyd med min Abilica ellipsemaskin! Den kostet 4000 kr når jeg kjøpte den for tre år siden, og det var verdt prisen for den blir faktisk brukt. Den er stødig og har mange programmer. Hadde før en billigmodell kjøpt på Coop Obs, og den gjorde nytten en liten stund men computeren tok raskt kvelden, den vinglet også en del under bruk..
Har du prøvd ellipse og vet at det er trening du liker?

nellie sa for siden:

Kunne såååå ønske at jeg hadde en!:)

Lykkejenta85 sa for siden:

for meg som ikke er noe joggemenneske (enda...) så er ellipse en fin måte å føle at hele kroppen er i bevegelse, og ikke bare føttene, som med en trimsykkel, kjekt å veksle på.

Piripi sa for siden:

Ja jeg liker veldig godt elipse, var min favoritt da jeg var medlem på treningssenter. Ble en fra XXL som ble 2600 inkl frakt. Spent på om den er vinglete. Kikket på den Abilica til 4000, men ble ikke den selv om den så skikkelig bra ut. :)

silje21 sa for siden:

gi gjerne tilbakemelding om hvordan den du valgte er. Hva heter den?
Om det er noe jeg ønsker meg,så er det en ellipsemaskin hehe

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.