Hei alle sammen.
Jeg er ny her, og har tenkt å begynne på south beach dietten. Jeg trenger å ta av meg ca 19 kg. Har den siste uken gjort et forsøk på å begynne, så jeg har spist 1 egg til frokost, salat (kinakål og agurk+ litt skinke) til lunch, og kylling med salat (kinakål og agurk) til middag. Mellom måltid har vært stangselleri. Jeg er sulten konstant, så føler jeg ikke her gjort det helt riktig.
Så jeg har noen spørsmål:
Får man vite alt man trenger i boken?
Dere som har gått ned fra 10-20 kg. Hvor lang tid hat det tatt? trener dere mye?
Og det står alt du trenger i boka. Du bør nok lese og lære litt mer, slik at du ikke går og er så sulten. Hvis du skal spise egg til frokost, kan du iflg. South Beach lage omelett av 1 egg + 2 eggehviter. Og du kan ha litt fett til i form av olje, men steke bør du gjøre i smør/cocosa. Du må spise masse grønnsaker for å bli mett, for South Beach er basert på en lav-fett/høy protein og mye-grønnsaker filosofi.
Tusen takk for råd. Skal gå å kjøpe boka i dag regner jeg med. Er kjempe fine sider dette her :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.