< Tilbake til oversikten

Føler at hodet ikke henger helt med i vektnedgangen!

maeve sa for siden:

Det nærmer seg 30 kilo i minus nå siden jeg la om kostholdet i oktober i fjor. 30 kilo! Jeg er kjempestolt og glad, kroppen føles bra, hodet føles bra:)
Får stadig kommentarer om hvor tynn jeg er blitt, men klarer liksom ikke ta det til meg for jeg føler meg langt fra tynn. Synes egentlig at det er den samme 111 kilos jenta som kikker tilbake i speilet.
Angrer på at jeg ikke har tatt vare på noen klær da jeg var på mitt største, eller i det minste tatt et bilde?

Ser fremdeles bare masse rompe og lår når jeg ser meg i speilet, er der jeg "drar" mest, men klarer ikke å tenke at det kan ha vært sååå mye verre for 30 kilo siden?

Er rundt 82-83 kilo nå, med en BMI mellom 27 og 28. Så slank er jeg ikke;) Men nærmer meg sakte men sikkert øvre område av normalvektig. Lurer på om hodet vil følge med?

Lemen sa for siden:

Er ikke alltid så lett det der... Har vært der selv, og da hjalp det å finne frem både gamle og nye bilder og sammenligne.

Ellers så kan du jo ta deg en tur på shopping, og plukke med deg noen klesplagg i den størrelsen du brukte før, og se hvordan de ser ut på kroppen din nå. :)

Señora sa for siden:

Jeg forstår veldig godt hva du snakker om. Det går seg til etterhvert som tiden går. Hodet trenger litt mer tid til å følge med på vekttapet.

index sa for siden:

Jeg har et adgangskort rundt halsen på jobben med et gammelt bilde på. Ser ganske blubben ut, må jeg innrømme:rolleyes:. Men en grei påminnelse. Ser også av gamle feriebilder etc at jeg så ganske så annerledes ut for et par år siden ja. Du må vel ha noen gamle bilder du kan se på?

maeve sa for siden:

Har faktisk veldig få bilder av meg selv slik jeg var før. Greide å unngå kameraet ganske godt, og er jeg med på et bilde er det som regel bare ansiktet. Ser jeg er blitt smalere der da:)
Tenker av og til på at det er litt synd at vekta mi har hindret meg i å "dokumentere" livet mitt..

Det med å ta med et par klesplagg i min gamle str inn i prøverommet, det skal jeg jammen meg prøve! Takk for tips:)

Señora sa for siden:

Jeg har byttet bilde på adgangskortet, men har tatt vare på det gamle. Folk får bakoversveis når jeg viser de gamle adgangskortene kontra det nye.:D

index sa for siden:

Ja, jeg må innrømme at jeg har tenkt tanken selv også. Kjenner ikke helt igjen han der karen på bildet....

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.