< Tilbake til oversikten

App som man kan plotte inn kosthold og vektnedgangen?

Snuskemor sa for siden:

Har lastet ned myfitnesspal som jeg egentlig syns er veldig bra, men den teller jo kallorier og det blir så kjipt for meg som er på lavkarbo/ketolyse. Det lyser rødt på fett og det kommer varsler som "advarer" osv. Hehe..

Finnes det noe bedre men lignende, som er bedre tilpasset lavkarbo?

Yonah sa for siden:

I shapeup kan du stille inn selv. Veldig grei app.

Snuskemor sa for siden:

Jeg finner den ikke i AppStore.... Hva skal jeg søke på..

Snuskemor sa for siden:

Åh fant den på iPhone app... Noe lignende som passer på Ipad?

babydoll sa for siden:

Må man ikke betale for ShapeUp?

Jeg bruker MyFitnessPal. Om man behersker engelsk er den veldig fin. (og alle funksjonalitetene er gratis)

@Maja sa for siden:

Shape up har ein gratisversjon, og så er det ein del funksjoner du må betale for å få. Men gratisversjonen er heilt ok, kan stille inn kor mykje fett og karbo du vil ha på den.

ice_br sa for siden:

hei!
jeg har brukt mange ulike appes, men den jeg trives best med er MY Weight. den er enkel og motiverende å bruke:) Lykke til!

Therese_M sa for siden:

Jeg er veldig fornøyd med ShapeUp :o

kaffedamen sa for siden:

Du kan endre målene dine i Myfitnesspal til det kostholdet du har. Blant annet endre på prosentandel med karbo, fett og protein, hvor mange kalorier du skal spise, og hvor mange kalorier du skal forbrenne i løpet av en dag. :)

Borealis sa for siden:

Kan noen fortelle meg HVORDAN man endrer på mengde fett/karbo/proteiner man vil ha pr dag? Jeg får liksom bare "ferdig servert" en prostenandel....
(På Shape up appen)

nellie sa for siden:

"Profil" - næring

Der stiller du inn. Enten i prosent eller gram.

Mingeling sa for siden:

Hvordan endrer jeg dette. Og hvordan endrer jeg tiden jeg skal bruke på å nå mitt mål. Jeg har ingen planer om å gå ned 15 kg på to mnd slik denne mener :eek:

Cyan sa for siden:

Nå kan man definere hvilken diett man følger, f.eks. LCHF, i Lifesum-appen (Shape-up).

Fillilura sa for siden:

Jeg er fornøyd med shape-up sin app. En kan stille inn verdier til å være "Streng" lavkarbo eller "snill" lavkarbo. Men da kan en ikke justere målene selv, det kan en om man stiller på standarddiett, da vil "hjulet" bli rødt om du går over kalorigrensen men da er det bare å stille opp kaloribehovet.

Ladybird88 sa for siden:

Jeg har en gratis app som heter "Monitor Your Weight". Den lager en graf over kilotap over tid, samt regner ut BMI og hvor mye du går ned i uken og om dagen. Den lyser rødt hvis du går opp og viser forskjellige grader grønt når du går ned.
Jeg liker den fordi den gir meg oversikt, skeier jeg ut en helg så ser jeg tydelig hvor lang tid det tar å komme ned igjen dit jeg var.

Cyan sa for siden:

Feil tråd, Nellie? :p

nellie sa for siden:

Haha, herregud. Jeg er så rask at jeg ikke klarer å følge med på meg selv!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.