< Tilbake til oversikten

Sukkerfri Burn Energidrikk?

nlerka sa for siden:

Hei! Er det noen som har sjekket ut denne? Ut ifra det jeg kan se, så inneholder den ikke carbs? eller sukker? Er den tillatt da?
Jeg spiser kanskje ikke helt etter en kostholdsfilosofi, litt min egen, holder meg til minst mulig carbs hver dag.. Hadde vært så godt å kunne unt seg en slik en av og til (på jobb feks.) :D :D

Rin sa for siden:

Den er like "tillatt" som annen sukkerfri lettbrus - den vurderingen er opp til den enkelte. Jeg drikker sukkerfri brus iblant uten problemer, men noen reagerer med søtsug og økt sult. Kjenn på skrotten. :)

Jeiform sa for siden:

Jeg feiret at mine fire første uker på ketolyse var over med en redbull-nocallories.. Funka det ;-)

nlerka sa for siden:

Okei, Takk for svar! Tror jeg egentlig bare trengte å se at det ikke bare var meg som tydde til slikt :P hehe.. Den er ihvertfall grådig god :) Og jeg har ikke hatt problemer med pepsi max og vektnedgang til nå ihvertfall :D thumbs up

Veronicakar sa for siden:

Litt kos må man få ha. :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.