Froskeprinsessen sa for siden:
Så.. Den ene dagen med flott vær vi hadde her ville jeg ut å teste grillen. Siden det ikke var innkjøpt noen bbq olje i år fant jeg ut at jeg ville lage en selv. Spørsmåler er da om det kanskje ikke er så lurt må spise den, ...
tok 1,5 dl olje
3 ss tomatpure
1 ts tagatesse
3 fedd hvitløk
1 ts sennep
og en dæsj worstchestersaus
litt pepper og så en runde med stavmikseren,
men, det er jo 18 karber i worstchester sausen men det er jo ikke rare greiene en bruker, men kan det fortsatt ødelegge ketosen? den sausen der er noe av det beste jeg har smakt....
Så leste jeg om noen her med voldsomt søtsug, jeg kjøpte noen lavkarbo bøker på nett og i den ene var det en smootie med bringebær, fløte, tyrkisk yougurt 1 egg linfrø og solsikkefrø,
den blir ganske tykk og er litt syrlig men jeg tok litt tagatesse i for å ungå halsbrann,
og det blir en slags yogurt og den er så god at jeg spiser den daglig til kvelds isteden for til frokost,
og det er dagens høydepunkt skikkelig godt, gått ned 10 kilo på 5 uker nå og storkoser meg, men som sagt litt usikker på den derre grillsausen, for den var jo så sabla god:) Hvis noen vet om noe annet jeg bør bruke istedenfor vil jeg gjerne høre om det:))