Jeg begynte på Jillian Michaels 6 week six-pack i forrige uke.
Jeg merker at jeg har bedre kondisjon og er sterkere nå enn forrige gang jeg gjorde denne pakken.
Men denne gangen synes jeg ikke at øvelsene "tar" i magen i det hele tatt :confused:
Er det noen andre som har samme erfaring??
Jeg håper jo at grunnen er at jeg har fått sterkere magemuskler og dermed trenger et hardere program, kan det ha noe for seg??
Men svett og (ellers) sliten blir jeg, så jeg tar det som kondisjonstrening :)
Er jo litt vanskelig med magemuskler, for med mindre du har en viss fettprosent, så kommer de jo uansett ikke til å synes. Litt vanskelig å se fremgang på dem, liksom. At ikke du blir støl har jo ikke noe å si, så det er ingen indikator på om det funker eller ei.
Men trener ikke du styrke da? Den beste treningen du kan gjøre for magemusklene er jo frontbøy, knebøy, markløft osv. :)
Joda, jeg trener styrke (selv om det ikke har blitt så mye markløft og knebøy i det siste) og har vel sterke magemuskler... Men denne gangen med JM, så kjenner jeg ikke at det tar - og det synes jeg var rart.
forrige mnd gikk jeg gjennom "Ripped in 30" og den kjente jeg godt.
Vel, begynte med JM for å variere treningen litt, så det er ikke noe "panikk" fra min side ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.