Jeg leste en artikkel en gang i tiden.finner den ikke igjen,man der stod det om dette med ketogen diett og at man måtte drikke så mye mer enn vanlig på slike dietter fordi man mistet så mye vann i ketose...nå stod det at enkelte drakk opptil 6-7 liter vann daglig...:eek:
Dere som har lest bokebn(ikke fått kjøpt enda) og har gått på kuren en stund og vet litt mer enn meg...hva sier dere til dette,og står det noen plass om dette og er det tilfelle at noen kan drikke sååå store mender uten at det blir farlig?
Det er noen - meg inkludert - som glatt drikker over 6 liter daglig, men jeg er tørst av natur. Farlig blir det først hvis man bestemmer seg for å drikke mange liter på veldig kort tid. Hvis man drikker mye er det også greit å passe på at man kompenserer med ekstra salt. :)
Forøvrig er IKKE 6-7 liter vann farlig så lange det fordeles utover dagen. Jeg kjenner flere som drikker over 10l daglig, uten å være i Ketose også forøvrig.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.