< Tilbake til oversikten

Ferie til syden

Snuskemor sa for siden:

Skal på feire til Kanariøyene i juli. Var der i fjor også og vi spiste for det meste middag på hotellet. Der har de en flott buffet med variasjon hver dag. Frokost og lunsj kjøpte vi på nærbutikken og lagde selv på rommet/leiligheten. Funket bra.

Men lurer på hva jeg skal gjøre nå for å holde kostholdet. Middagene går fint. De hadde mye forskjellig fisk og kjøtt og salater og sauser, og der er det bare å droppe stivelsen.

Frokosten/lunsjen i fjor gikk i nybakte rundstykker med pålegg osv... Hva i alle dager skal jeg kjøpe nå. Vet ikke hva slags annen de har i butikken der. (Husker ikke)

Noen som har vært i samme situasjon og kan hjelpe?

Atir sa for siden:

Hei, jeg pleier å ta med fiberrik knekkebrød og så kjøper vi egg, skinke og hvitost og bruker mye av det på.

Snuskemor sa for siden:

Lurt. Takk for tipset. :)

Tar gjerne i mot flere tips.

synsegulla sa for siden:

Egg og bacon, omelett, salater, hjemmelagde knekkebrød, oster, div deilig kjøttpålegg osv. Gjerne litt god olivenolje på salaten eller avocado til sånn at det metter :) kos deg på ferie :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.