Pebbles82 sa for siden:
som mellom måltid eller en måltid for seg selv i begynnelsen eller i introduksjons fasen?
Pebbles82 sa for siden:
som mellom måltid eller en måltid for seg selv i begynnelsen eller i introduksjons fasen?
nellie sa for siden:
Ikke på ketolyse nei.
Carisma sa for siden:
Jeg gjør det innimellom selv om jeg vet jeg ikke burde. En halv skyr med ca 50g pisket fløte.
synsegulla sa for siden:
Induksjonsfasen?
Pebbles82 sa for siden:
er det ikke det det heter :confused:
nellie sa for siden:
Det er på Atkins, det!:)
Induksjon.
synsegulla sa for siden:
Har ikke fått med meg noe sånt på ketolyse, så jeg lurte litt nå :)
Carisma sa for siden:
De første fire ukene er jo veldig tilsvarende induksjonsfasen.
synsegulla sa for siden:
Godt mulig, har aldri vært borte i Atkins.
Lillemy71 sa for siden:
Jeg spiser skyr når det ikke er noe annet å få tak i som f.eks på en flyplass. Den er grei nok i farta. Men jeg ligger på en 50-60 g kh daglig og en skyr har jo ca 6 g kh pr prosjon, så om man ligger veldig lavt i kh vil dette utgjøre ganske mye av dagsinntaket og bør nok bare brukes av og til i nøden.
Yonah sa for siden:
Spiser skyr om jeg er ute på tur og ikke får tak i noe annet, kjøper da en skyr og heller i litt fløte( ca 1/2dl). Skjer ikke så ofte, kanskje en gang hver 8.uke. Føler det blir MYE karber fra melkesukker.
TrillTrall sa for siden:
Nei, men det er ikke fordi jeg ligger på et visst antall karber eller noe sånt, men fordi jeg ikke synes de med smaker på er noe gode og alle - også den som er naturell - gir meg vondt i magen. :( Jeg tror jeg har prøvd så og si alle som er på markedet.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.