< Tilbake til oversikten

Pannekake-hjelp søkes

Elinee sa for siden:

Hei!

Jeg prøvd en god del oppskrifter, men må si jeg enda ikke har fått til noen gode pannekaker. De revner, og mandel mel bla. får det til å få en svampete konsitens uten særlig god smak.

Er det noen av dere som har en ketolyse-vennlig oppskrift som smaker godt? Har per nå mandel mel, sesam mel, natreen, stevia vanilla dråper, smør, egg og sukrin melis til disposisjon.

Kan selvfølgelig handle inn noe mer i morgen, for prøvde meg på noe med dette i sta og det ble ikkje braaaa.

Elinee sa for siden:

Har ikke ingrediensene til de dessertpannekakene og har laget noe lignende før jeg ikke syns var så veldig gdot :/ Hadde håpet noe kunne lages av det jeg hadde :p
Soyaprotein har jeg brukt tidligere, men ikke så glad i smaken. Men kanskje i en slik blanding blir det bra.

Dolsi sa for siden:

Laget pannekaker som smakte greit for et par dager siden,men de ble litt bløte og de gikk litt i stykker når jeg skulle snu dem

Ziltoidia sa for siden:

Jeg eksperimenterte meg frem til disse en gang (for en person ca). Det ble ganske pannekakete.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.