nellie sa for siden:
Dokumenter/skryt/før opp/slå deg løs.
nellie sa for siden:
Dokumenter/skryt/før opp/slå deg løs.
nellie sa for siden:
Mitt mål for mai er å gjøre som pulsklokka mi sier. Og den sier 3 timer og 55 minutter trening, ca 2100 kalorier å forbrenne.
Blir vel en grei blanding av styrketrening og kardio.. Jobber litt med Bombshell booty-programmet til Silje Mariela. Men har jo så mye fett på ræva at det spiller ikke store rollen. Ikke kjempestore ihvertfall.:p
TrillTrall sa for siden:
mai - 90 min / 18,7 km på sykkel
mai - 80 min / 6,3 km på beina i skogen
kaffedamen sa for siden:
35 minutter yoga på jobb i dag. Det var det kroppen klarte på dette stadiet, så det kan vel bare gå én vei.:rolleyes:
nellie sa for siden:
Gikk en 40-minutters tur i heftig tempo, før dobbeltvakt på jobb.
senka sa for siden:
Hadde 2.åring (gutt) mitt barnebarn på overnattings besøk i 2 dager :)
Det var skikkelig trening det :_punk::love:
TrillTrall sa for siden:
20 km / 64 min på sykkel. :) Fiiin tur. :)
nellie sa for siden:
10 minutter ellipse og 3. økt i Bombshell booty.. Markløft som hovedøvelse. 1 time og 14 minutter 643 kalorier.
-Cilia- sa for siden:
TrillTrall sa for siden:
Grunnet konfirmasjon sist helg har det vært lite ren trim/trening her, men de siste dagene har jeg vært litt i farta igjen:
Lich sa for siden:
Har vært fryktelig dårlig til å logge treningen min i det siste .Har løftet mye i vinter/vår og løpt intervaller.
Men nå starter løpe sesongen for fult, herlig . Siste to, tre uker har det bare vært løping.
I dag løp jeg 9,11 km, tid 6,25/km.
Mandag løp jeg 10 km ,tid:6,06/km.
Det går veldig fort til å være så tidlig i sesongen,det må jo være bra .
God trening til alle.
kaffedamen sa for siden:
Jeg er kjempeglad for at jeg kan gå skogsturer nå, og føler at jeg har kommet meg bittelitt fra smertene pga det. Så langt denne uka: 8 kilometer, 1 time og 27 minutter. Milevis unna mine vanlige treningsresultater, men det får så være. Målet er å komme opp på normalen min igjen. :)
senka sa for siden:
18 Mai -10 min.sykkelen og 50 min. styrketrening :D
20 Mai -15 min.sykkelen og 45 min. styrketrening Jeeeeee:)
TrillTrall sa for siden:
Ingen direkte trening, men både lørdag, søndag og i dag har jeg herjet villmann i hagen - spadd jord, båret murstein og stått på, det kjennes i alle fall i kroppen! :)
Lich sa for siden:
Lørdag løp jeg 8 km fart 6,30/km
I dag har jeg løpt intervaller 1min på 1min av ,10 stk med fart økende fra 10 til 14,5 km/t .på siste økning greide jeg bare 40 sek. var ikke mere pust igjen .fryktelig tungt, men det går.
Så litt markløft , filmet fra siden og jobber med teknikk , morsomt
langaard sa for siden:
Første feberfrie dag i dag,så i morra blir det styrketrening:heia::heia:
senka sa for siden:
Så godt å høre langaard :klem::blomster:
Vi går videre ;)
TrillTrall sa for siden:
Skal vi se, siden siste oppdatering den 20. mai har jeg rørt litt på meg igjen:
Fornøyd med den siste uka ja. :)
Lich sa for siden:
Jeg har fått helt dilla på intervall løping på mølle og markløft,driver ikke med annet for tia.:D
TrillTrall sa for siden:
Startet dagen med en rolig sykkeltur, 54 min / 10,7 km, går ikke så fort på smale, steinete stier, men det er morsomt da! :D
nellie sa for siden:
Hadde en krem-økt av syke dimensjoner i dag. Fantastisk energi og fokus. Ble 1 time og 10 minutter bein-, rumpe- og brysttrening. Også 30 minutter på mølla inkl. 8 kortintervaller, toppfart 12.5 km/t.
Sjøstjerne sa for siden:
Driver å prøver å brenne vekk en del fett før NESTE torsdag! Helt angst, skal inn i en kjole..
Uansett
I dag jogget jeg 20min på morran, ellers så har jeg sitti i sofaen.
Men har jogget, HIIT og/eller gått lange turer denne uken! Pulsklokka er veldig fornøyd nå som den endelig virker igjen.
Lurer på å legge med en økt Jillian å på kvelden, hmm.
senka sa for siden:
Sykkelen 15 min
Styrke 45min :D
nellie sa for siden:
Nå er det juni!:D
senka sa for siden:
Akkurat :) Lage ny tråd nellie :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.