< Tilbake til oversikten

Den ultimate dagsmenyen på Ketolysekuren??

Vilje sa for siden:

Er bare litt nyskjerrig..Hva er deres ultimate dagsmenyK(les:beskriv en perfekt dag på ketolysekuren!) når dere går på Ketolysekuren?

For min del så er jeg svak for:
Egg og bacon til frokost...nam... [url="http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb001_ZNxdm119YYNO"][/url]
Tunfisk eller kyllingsalat til lunsj
Kjøttdeig m/litt tacokrydder, grønnsaker og rømme til middag.

Torkil sa for siden:

Hei
Vel noen ultimat dagsmeny vet jeg ikke om. Variasjon, spesiellt av grønnsakene er viktig for å oppretholde vekttapet.!
Frokost er vanskelig, ofte blir det egg og bacon, men søndag morgen fikk jeg en tallerken med ostestender, ditto rød paprika, agurk og stilkselleri - og det var faktisk godt.
Lunsj: issalatmed roculasalat, kyllingebryst ( fra grillkyllingen jeg fikk til middag dagen før) sjampignon, fetaost, grønne oliven, paprika, tomat, litt purre.
Middag.: Dampet (mikro?) hvit fisk, stekt aubergine/stilkselleri/squash/cherrytomater/grønn pepper/ oregano/estragon/ raskt stekt ,siden montert med 3 ss creme fraiche.
Kvelds: kaffe( hvis man får sove) med vispet kremfløte med candarell og et dash kanel på toppen.

Torkil

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.