anne81 sa for siden:
er slankeoperert for 2,5 år siden og vill ned enda mer! noen som veit om det er ett smart valg og starte på lavkarbo? er jo proteiner jeg skal tenke på og det får en jo nok av på lavkarbo :o
anne81 sa for siden:
er slankeoperert for 2,5 år siden og vill ned enda mer! noen som veit om det er ett smart valg og starte på lavkarbo? er jo proteiner jeg skal tenke på og det får en jo nok av på lavkarbo :o
Jean1986 sa for siden:
Hei!
Jeg er også slankeoperert, det blir 5 år siden i oktober:) Har gått på lavkarbo siden januar og trives med det:) Men for min egen del går det treigt nedover, men så lenge det går nedover er jeg fornøyd. Hvor mye mer vil du ned da?
Jeg har lagt på meg ca 12 kg siden jeg gikk ned 47 kg, så skal ned igjen på 70 tallet:)
anne81 sa for siden:
Det var bra og høre :) har gått ned 60 kg jeg og opp igjen 7.. så har igjen en del siden jeg var VELDIG stor men bare jeg kommer meg til 90 kg er jeg fornøyd jeg :) så blir ca 15 kg til jeg vill ned :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.