< Tilbake til oversikten

Magetrøbbel, avføring

Nyttogbedreliv sa for siden:

Jeg har gått en stund på lavkarbo. Har noen dager jeg har mer karbo pga jeg er litt glad i havregyn. Spiser da glutenfri.
Ellers så spiser jeg ikke brød mat. Holder meg til kjøtt, pålegg, egg , salat og grønnsaker. Drikker mye vann.
Tror jeg går noe lunde etter boka. Spiser minimalt med melkeprodukter pga jeg får halsbrann av melk, fløte osv-

Men har slitt lenge med magen.
Typisk dag for meg. Spiser frokost hjemme.
Kommer på jobb og tar en kaffi.
Men alltid så plutslig på do ( nr 2 ).
Klarer nesten ikke å holde meg, må skynde meg.
Når jeg er på do og har gjort mitt så begynner jeg ofte å kaldsvetter:eek:. Litt uvel. Kommer seg etterhvert.

Noen andre som har det sånn?

Noen gode råd?

smgj sa for siden:

Kaffe kan virke sånn ...?

TrillTrall sa for siden:

Legg merke til hva du spiser og drikker like i forkant av når dette skjer. Dropp kaffen i noen dager og se om det samme skjer allikevel.

Det er ikke uvanlig å kaldsvette litt etter en "massiv" tømming, det er min erfaring i alle fall. Om jeg er ganske "full" i tarmene kan jeg bli ganske så kvalm også, men når jeg har fått ut det meste (uten å spy) så gir kvalmen seg helt. Tarmen påvirker kroppen mye mer enn mange av oss er klar over. :)

Maria29 sa for siden:

Jeg får det slik hver dag etter kaffen:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.