Dr John Abramson ved Harvard Medical School sier om legemiddelindustrien (fritt oversatt): «Du kan sammenligne dem med mafiaen, bortsett ifra at de tjener mer penger. Dessuten tar legemiddelindustrien flere liv.»
Her er en link til en ny video som organisasjonen Statin Nation har produsert:
Gaaah! Får ikke se filmen på paden! Det tar jo en evighet å laste ned. Lovende filmstart! Må se den på dataen seinere. Har lest dette om statiner mange plasser og prøver å formidle det til mannen min, som bruker statiner. Med han kommer jo igjen og igjen med "legen sa, kolesterol" blablabla
Mannen min kom også hjem fra legen med resept på statiner, og som den gode kone jeg er :rolleyes: så klasket jeg en del artikler foran ham og sa at om han likevel velger og ta statinene så er det ok for meg, men da vil jeg ikke høre klager når bivirkningene kommer.
Etter og ha lest artiklene, bestemte han seg kjapt for at dette ikke var noe han ønsket og ha i systemet.
Nå bruker han dette naturlegemiddelet www.naturoghelse.dk/shop/guarmin-granulat-400-784p.html
og vi er begge spent på hvordan neste kolestreolprøver er.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.