< Tilbake til oversikten

Drinker

Tmda sa for siden:

Hei! Lurer på hva dere tenker om drinker? Tenker dere på innhold pr 100 g eller totalt innhold pr drink? Svar mottas med takk :)
Og hvis dere har noen bra lavkarbodrinker, eller vet om noen erstatninger man kan bruke for siruper, likører og smakstilsetninger så er det bare å rope ut :)

synsegulla sa for siden:

Hei. Jeg har akkurat blogget noen oppskrifter på drinker som jeg fant i ketolyseboka. synsegulla.wordpress.com/

Håper det kan være til hjelp. Selv elsker jeg den irske kaffen.

Tmda sa for siden:

Supert, takk for det?Noen som har noe tanker rundt karboinnhold? Pr drink eller pr 100 g? Eller noen som har andre tips?

Carisma sa for siden:

Det beste er selvfølgelig å holde seg unna alkohol siden det stopper fettfprbrenningen. Men om du må ha det, velg sukkerfritt blandevann og ren sprit, ikke likører o.l.

Jammo sa for siden:

Åh, de drinkene så gode ut :)

Dolsi sa for siden:

Drakk alltid vodka og lightbrus når jeg gikk på Atkins om jeg skulle drikke alkohol. Holdt meg til og med i ketose :)

Dietta sa for siden:

Samme her ;)

Jeiform sa for siden:

... og her! Jeg tok alltid hele drinken som måleenhet for å regne karber ikke pr 100g/ml, men nå har jeg aldri vært veldig avansert i "drinkverden"

6cl(host) 60%
Fun light ice tea
Sprite Zero

Funka fint ;-) :full::full:

Dietta sa for siden:

Ha, ha. Denne har jeg brukt mange ganger også, fun light peach ice tea - den perfekte sommerdrinken :full:
Funker helt greit med vanlig farris hvis man ikke har sprite ;)
Skulle ønske de serverte den ute på by'n jeg, Skutebrygge, Glass, Picasso og de stedene :D

Dilly sa for siden:

.. en ting som har tatt seg opp de siste åra hos meg, og, det vil jeg egentlig ikke: er alkohol. jeg drikker litt hver dag og nyter det så veldig. Før drakk jeg bare et par glass vin i året på julebord eller noe. Nei nå tar jeg meg et par glass rødvin hver eneste dag (fysj)
men jeg ser aldri noen spor etter dem på vekta. Tror ikke at litt alkohol har noen betydning jeg... men jeg drikker kun vin altså, for jeg liker ikke andre ting.

Kitsu sa for siden:

Jeg er Cuba Libre-damen, og det går helt fint an å fikse lavkarbo, selv på byen.

Jeiform sa for siden:

Åhhh?? Farris? Jaggu det skal jeg prøve! Den dagen en av utestedene i Drammen (eller noe annet sted for den saks skyld) serverer lavkarbodrinker så skal jeg bli stamgjest.. :heia::heia::syklubb::uskyldig:

Bare 22 dager til jeg kan smake på en liten drink igjen, huff høres ut som jeg ikke gjør annet.. Er veeeeldig ordentlig assa, lover!!! :_prikk:

Carisma sa for siden:

Er vel bare å be om lightbrus til blandevann det?

Jeiform sa for siden:

Nja, har forsøkt å rope til bartenderen "Øi gi meg en drink uten sukker" uten videre hell.. - men er jo forsøket verdt selvfølgelig :)

Kitsu sa for siden:

Bruker å be om rom og cola zero, jeg, funker som bare det.

Carisma sa for siden:

Jeg tror nok du må spesifisere litt mer enn det....

Jeiform sa for siden:

:full: hadde man bare likt rom.. - men skal ikke være vanskelig, når klokka bikker 01:30 er jeg og Ole Brum som eneggede tvillinger :rolleyes:

Kitsu sa for siden:

Vodka og Cola Zero da?

Dietta sa for siden:

Det er drinken sin det :sikle:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.