Hei! Lurer på hva dere tenker om drinker? Tenker dere på innhold pr 100 g eller totalt innhold pr drink? Svar mottas med takk :)
Og hvis dere har noen bra lavkarbodrinker, eller vet om noen erstatninger man kan bruke for siruper, likører og smakstilsetninger så er det bare å rope ut :)
Det beste er selvfølgelig å holde seg unna alkohol siden det stopper fettfprbrenningen. Men om du må ha det, velg sukkerfritt blandevann og ren sprit, ikke likører o.l.
Ha, ha. Denne har jeg brukt mange ganger også, fun light peach ice tea - den perfekte sommerdrinken :full:
Funker helt greit med vanlig farris hvis man ikke har sprite ;)
Skulle ønske de serverte den ute på by'n jeg, Skutebrygge, Glass, Picasso og de stedene :D
.. en ting som har tatt seg opp de siste åra hos meg, og, det vil jeg egentlig ikke: er alkohol. jeg drikker litt hver dag og nyter det så veldig. Før drakk jeg bare et par glass vin i året på julebord eller noe. Nei nå tar jeg meg et par glass rødvin hver eneste dag (fysj)
men jeg ser aldri noen spor etter dem på vekta. Tror ikke at litt alkohol har noen betydning jeg... men jeg drikker kun vin altså, for jeg liker ikke andre ting.
Åhhh?? Farris? Jaggu det skal jeg prøve! Den dagen en av utestedene i Drammen (eller noe annet sted for den saks skyld) serverer lavkarbodrinker så skal jeg bli stamgjest.. :heia::heia::syklubb::uskyldig:
Bare 22 dager til jeg kan smake på en liten drink igjen, huff høres ut som jeg ikke gjør annet.. Er veeeeldig ordentlig assa, lover!!! :_prikk:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.