Jeg kan ikke dy meg for å sjekke om jeg kan få noen tips fra der eher inne. Jeg og kjæresten skal tilbringe noen dager i Barcelona nå senere i juni. Vi har vært i den byen før, og da så vi Gaudis verker, spasert masse i Barri Gotic, besøkt mange restauranter og shoppet en hel del.
Det jeg lurte på er om dere her inne har noen spennende tips til hva vi bør oppleve? Det er forresten 4 år siden sist vi var der.
Jeg er i Barcelona nesten hvert år...så jeg burde være rette person å spørre om hva man burde gjøre.... men det kommer jo litt ann på hva man liker da. Hvor lenge skal dere være? Har dere prøvd å gå på salsa restaurant/bar . Der lærer man å danse salsa av instruktør i felleskap...ganske artig....
Som sagt kommer jo an på hvor lenge man skal være der og hva man liker... bare spør
Tja.... jeg elsker sol, sommer, Tapas, god vin og shopping (kanke for at jeg er så enkel jeg :o ), mens mannen min nok er litt mer kulturell. Vi har planer om å dra på Salvador Dali museet i Dalis hjemby litt utenfor Barcelona.
Tapaz, tapaz, tapaz, mat, mat, mat oghvitvin, hvitvin, hvitvin og shopping, shoopping, shopping....utover det så er det tid og sted for koselige samtaler og romanse....:p
Var 5 dager i Barcelona i mars med ungene mine.....Herlig. Gamlebyen og Gaudi fikk vi og med oss. Og Segrada Familia...Husker plutselig ikke hvordan det skrives. Denne enorme Katedralen som er under bygging. Grotesk synes jeg, men et eventyrlig byggverk.
Ellers så kan jeg jo anbefale Matmarkedet på La Rambla.....En opplevelse...
...mer rakk ikke vi....:D
Skal titte litt i notatene mine, for å se hva jeg har glemt at vi gjorde:p
Hehe Anne :D ...... høres ut som at vi burde reist sammen :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.