< Tilbake til oversikten

Hårfrisyre/hårsveis for menn med viker?!

Tetra sa for siden:

Min bedre halvdel er uheldig å har arvlige viker og er veldig tynn i håret på toppen.. har prøvd å google litt for å se om vi finner alernative hårfrisyrer.

Er jo kjedelig å stadig måtte barbere hodet.. Spesielt siden han er under 30år :(

Noen som har tips til hva jeg bør google, eller veit om en nettside med tips?

TrillTrall sa for siden:

Jeg synes det er knallsexy med kort (nesten barbert) på menn som begynner å bli tynne i håret jeg da. :) Hadde ikke villet at Lille Gubben skulle begynne å sulle med diverse frisyrer nei, hold det kort - det er lettvint og sexy! Synes jeg da. :)

Gerd sa for siden:

Signerer :D

Kitt sa for siden:

Jeg også! :)

Her kjører vi 3mm på klippemaskinen og har gjort det i mange år. Begynte nok en stund før han var 30, ja!

Photobscura sa for siden:

Dersom han ikke selv vil ha det helt kort og synes det er greit å bruke litt voks e.l., så synes jeg det er superfint (og mandig :D) med menn som har bakovergredd hår, og da kommer også vikene til sin rett.

Carisma sa for siden:

Kort, kort, kort! Så kort som mulig!
Sambo har tykt hår og absolutt ingen viker, likevel har jeg overtalt han til å klippe det milimeterkort :D

sylwester sa for siden:

Men, vil han ha råd og vink om hvordan han skal klippe seg da?

Tetra sa for siden:

Han syns jo det er dritkjipt å miste håret så tidlig å lar alt gro villt, men det ser jo ikke ut!
Jeg forstår at det er kjedelig å klippe det håret som faktisk vokser men :P Jeg syns han kler å barbere det, men han vil så klart beholde det håret som faktisk vokser!
Han har derfor ikke så lyst til å dra til en frisør, så jeg tenkte at jeg kanskje kunne lurt han dit om jeg hadde finni en fin frisyre på nett ;) Men får ta han med ned i byen en dag å "tilfeldigvis" droppe innnom en frisør, de har vel noen tips der...

TrillTrall sa for siden:

Hvis han vil ha en uttalelse fra ei gammal røy på over 40 så vil jeg bare si at når menn begynner å få tynt hår og høyt hårfeste finnes det ikke kledelige frisyrer! Bortsett fra kort-kort-kort. Det ser heller ikke gammelt ut om han holder håret kjempekort - det ser mye eldre og mer patetisk ut om han begynner å gre håret over de høye vikene! Jeg har to søskenbarn som begge begynte å nærmest barbere hodet tidlig i 20-årene og jeg skal love deg at de er steikanes hotte begge to!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.