Min bedre halvdel er uheldig å har arvlige viker og er veldig tynn i håret på toppen.. har prøvd å google litt for å se om vi finner alernative hårfrisyrer.
Er jo kjedelig å stadig måtte barbere hodet.. Spesielt siden han er under 30år :(
Noen som har tips til hva jeg bør google, eller veit om en nettside med tips?
Jeg synes det er knallsexy med kort (nesten barbert) på menn som begynner å bli tynne i håret jeg da. :) Hadde ikke villet at Lille Gubben skulle begynne å sulle med diverse frisyrer nei, hold det kort - det er lettvint og sexy! Synes jeg da. :)
Dersom han ikke selv vil ha det helt kort og synes det er greit å bruke litt voks e.l., så synes jeg det er superfint (og mandig :D) med menn som har bakovergredd hår, og da kommer også vikene til sin rett.
Han syns jo det er dritkjipt å miste håret så tidlig å lar alt gro villt, men det ser jo ikke ut!
Jeg forstår at det er kjedelig å klippe det håret som faktisk vokser men :P Jeg syns han kler å barbere det, men han vil så klart beholde det håret som faktisk vokser!
Han har derfor ikke så lyst til å dra til en frisør, så jeg tenkte at jeg kanskje kunne lurt han dit om jeg hadde finni en fin frisyre på nett ;) Men får ta han med ned i byen en dag å "tilfeldigvis" droppe innnom en frisør, de har vel noen tips der...
Hvis han vil ha en uttalelse fra ei gammal røy på over 40 så vil jeg bare si at når menn begynner å få tynt hår og høyt hårfeste finnes det ikke kledelige frisyrer! Bortsett fra kort-kort-kort. Det ser heller ikke gammelt ut om han holder håret kjempekort - det ser mye eldre og mer patetisk ut om han begynner å gre håret over de høye vikene! Jeg har to søskenbarn som begge begynte å nærmest barbere hodet tidlig i 20-årene og jeg skal love deg at de er steikanes hotte begge to!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.