< Tilbake til oversikten

Artikkel i VI MENN

Torkil sa for siden:

Hei

Jeg må bare fortelle, at på onsdag utkommer vi menn med en artikkel om en journalist som har gått ned 25 kilo i vekt. Faktisk 240 gram pr dag ! på Ketolysekuren.
Jeg har ikke lest artikkelen, men har fått innholdet referert fra en som abonnerer på bladet. Forhåpentlig vil denne artikkel få flere menn til å slanke seg - behovet er der- men på mine kurs er det typisk 50 kvinner og 1-2 menn.
Så nå er det bare å sende mannen "til frisøren" for å lese bladet.

Vennlig Hilsen
Torkil

silje sa for siden:

god idé.. men jeg tror ikke jeg har sett noen Vi Menn hos de frisørene jeg har vært hos ennå.... ;)

jeg tror også at flere menn har behov for å slanke seg.. er bare noen få dager siden jeg leste i dagbladet eller vg(finner ikke igjen artikkelen) at menn generelt tror at det er kvinner som har størst behov for å slanke seg, men at det faktisk er flest menn som burde slanke seg.......:rolleyes:

silje:cool:

Mum 4 2 sa for siden:

Tror nesten jeg må kjøpe det til "kailln" denne uka da. Han trenger det han også.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.