< Tilbake til oversikten

Da er jeg straks igang :)

#1

Anitra sa for siden:

Årsaken til at jeg har venta såpass lenge er rett og slett fordi det har vært rett før en ny lønning. Og da er ikke økonomien den beste..... Og vitaminer og tilskudd koster sine kroner. Men torsdag er jeg i gang. Og det skal bli spennende, for jeg skal gå nattvakt på jobben, og så kjøre mine barn til min mor som skal passe dem en times biltur unna mens jeg sover litt på dagtid.:sove:

Og nattvakt skal jeg ha t.o.m natt til mandag. Det kommer til å gå mye vann...Er det noen av dere som har erfaringer med nattvakt og Atkins? Og til tirsdag har mannen bursdag, så da skal jeg bake kake uten å smake på den selv!!! Noe godt jeg kan lage til meg???

Wish me luck :D Jeg gleder meg innmari. Begynner på dagbok til torsdag, med vekt :eek:

Snakkas :D


#2

ayliah sa for siden:

I will wish you good luck!!:D Dette kommer til å gå så bra så..det er masse deilig mat på atkins vet du---tihi:)
Hva med å prøve denne decadent chocolate cake som det er oppskrift på her inne...og bruke vanlig kremfløte på??Sikkert godt..høres godt ut..men jeg har ikke smakt den....;) Skal bake den nå faktisk...:p

Vi snakkes ja...skal bli gøy å følge deg Anitra:D


#3

Anitra sa for siden:

Takk for oppmuntring :) Det hjelper i forhold til de negative kommentarene jeg allerede har fått :(

Men jeg bryr meg ikke, og er fast bestemt på å klare dette her :)
Forresten..sånne stix..kjøper jeg bare de på apoteket???


#4

Iset sa for siden:

hei og velkommen:)

ja du får kjøpt dem på apoteket, de heter KETOSTIX :)

lykke til!!! :D


#5

ayliah sa for siden:

Hei igjen...jeg har brukt både KETOSTIX og en som heter KETO-DIABUR!Den sistnevnte måler også eventuelt sukker i urinen.Er ikkke en nødvendighet den siste,men de hadde ikke vanlige ketostix da jeg skulle kjøpe andre gang!Og den er litt dyrere:(


#6

Kristian sa for siden:

Jeg har erfaring med nattarbeid, etter at jeg begynte med Atkins er nattarbeid blitt en lek. Det er mye lettere å få :sove: , både før en skal på og om dagen. Og en er mye mer opplagt når en er på jobb. Gled deg.:p

Anitra virker kjent, har du vært på slankenett? Velkommen i klubben


#7

Anitra sa for siden:

Kristian: Ikke som jeg kan huske i farta, men skal ikke se bort fra det. Jeg var innom mye forskjellig for en tid tilbake. :)

Og i dag har jeg bestillt shoppingtur fra sandefjord til Strømstad 25 mars. Det er siste dagen min på introen :) Tenk å gå i tax free og ikke kunne kjøpe/spise bamsemums :( (Kjøpe kan jeg jo :))DET er favoritt det :) Får heller fokusere på buksa jeg har planlagt å ha på meg på danmarkstur 11 april :)


#8

Carbokiller sa for siden:

Hei og velkommen. Håper du får liker din nye livsstilsendring og får flotte resultater.
Har hørt flere har hatt probl. med å få tak i Ketostix da forhandlerne har sluttet å føre dem. Det eneste apotekene rundt her fører av stix som kan måle ketoner i urinen er Keto Diabur stix. Gjør akkurat samme nytten men måler også sukker i urinen i tillegg.


#9

Anitra sa for siden:

Tusen takk for tipset Carbokiller :)

Nå bor jo jeg i en liten by her på sørlandet, så jeg blir ikke overrasket om de ikke har ketostix :) Har notert ned :)

Begynner å få mange notater nå gitt :)


#10

magdalena sa for siden:

Hei anitra!Idag startskuddet går?Dette klarer du nok fint,:D og her finner du mange gode råd og tips.Har selv enn sønn på 3 år,og jeg bruker ikke ordet slanke mens han er tilstedet.Han pleier å spørre hvorfor jeg ikke spiser potet eller brød f.eks,svarer da at "mamma får vondt i magen av det",og den kjøper han,men nå er han en pjokk som alltid stiller tillegsspørsmålet-"hvorfor det?":p
Det er bra å føre dagbok,da kan andre gi deg tips og råd og du selv kan følge med på utviklingen din.Er nok en flittigere bruker av dagbok på slankenett,jeg da:rolleyes: .La kiloene renne av,mens du koser deg med god mat;) Lykke til!


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.