Tetra sa for siden:
Noen som har noen effektive øvelser for å trene bort fett på hofter og rygg? :confused:
Tetra sa for siden:
Noen som har noen effektive øvelser for å trene bort fett på hofter og rygg? :confused:
nellie sa for siden:
Trene bort fett på spesielle plasser er ikke mulig. Det tar du deg av med kostholdet.
Dolsi sa for siden:
I likhet med at man ikke kan punktslanke seg, så er det det samme med trening, man kan ikke trene bort fett på spesielle steder.
Selv er jeg vektoperert og trente så godt som hver dag under vektnedgangen min, men det hadde nok ingen betydning for hvor jeg gikk inn mest og minst.
For min del måtte det en plastikkirurg til for å fjerne hud og det fettet som satt igjen på hofter og rygg.
TrillTrall sa for siden:
Styrketrening og mange gode turer til fots og på sykkel. :) Like lite som man kan punktslanke seg kan man punkt-trene-bort fett.
Humbalaa sa for siden:
Punktslanking går desverre ikke!
Jeg innså at jeg måtte begynne å bevege meg mer så jeg har kjøpt meg sykkel og sykler 1 mil hver dag ( 5km*2 til skolen) Jeg trener aktivt styrketrening på treningsenter 4 ganger i uken og jeg holder meg unna karbohydrater! så langt har det gått veldig fint og jeg begynner å se resultater!.
Dolsi sa for siden:
Trening er jo alltid bra, men har man mye lokalt fett, så er det ikke så lett å trene bort alt. Jeg fikk det iallefall ikke til til tross for all verdens trening. :)
gamlebyen sa for siden:
Som allerede påpekt, er punktslanking umulig.
Det må gjøres ved å ligge i en generelt kaloriunderskudd.
Og det hujelper lite med en masse trening om ikke kostholdet er på plass.
Men det du kan gjøre er å trene rygg, f eks sittende kabelroing, nedtrekk med bredt grep, rygghev, etc.
Tetra sa for siden:
Jeg er jo på lavkarbo og jeg trener 3-4 ganger i uka, så da er det vel bare å vente da ;) Takk for svar
sonim sa for siden:
Går ikke. Du må nok spise deg slankere og trene deg i form.
Målrettet jobbing på begge områder uten hverken utskeielser eller unnasluntring vil gi deg den sterke og slankere ryggen du ønsker.
Finnes ingen snarveier, selv om det kanskje er det du håper på.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.