Er det noen som vet noe om dette? Fant et helsekostmiddel som skulle blokkere inntaket av karbohydrater en viss prosent. Synes dette høres, vet ikke, rart ut.... Tablettene heter: EXtreme Carb Blocker™ og virker ved at det blokkerer alpha amylase som er det enzymet i kroppen din som vanligvis omgjør karbohydrater til sukker. Når dette er gjort passerer helt enkelt karbohydratene rett gjennom kroppen din uten å forbrennes. Kroppen anpasser seg da slik at den forbrenner fett i stedet. Så enkelt er det faktisk, men EXtreme Carb Blocker™ gjør enda mer:
*De fortrenger sukker lysten slik at du ikke lengre føler behov for sukker.
*De balanserer blodsukker nivået i kroppen din og gjør insulin funksjonen mere effektiv.
*De forstørrer glukose forbrenningen samtidig som de også forminsker sult følelsen.
Vi vil på ingen måte promotere et større intak av karbohydrater, men disse kapslene vil hjelpe til med å forbrenne et normalt intak av dem. På den annen side vil vi heller ikke anbefale å forminske sitt kost og/eller karbohydrat intak da man kan miste for mye vekt alt for fort.
Jeg har ikke prøvd sånne produkter - men har selvfølgelig sett reklame for lignende produkter. Og blitt fristet..... Grunnen til at jeg ikke har kjøpt produktene, er at jeg innerst inne VET at HVIS det virker, så vil produktet egentlig bare gjøre sånn at jeg kan fortsette med min dårlige livsstil og matinntak, og da er jeg vel egentlig like langt?
Jeg VET jeg må gjøre varig endring i livsstil og kosthold for å få bedre helse.
Jeg VET det er vanskelig - og til tider SLITER jeg virkelig med å få det til.
KANSKJE sånne produkter virker som det reklameres for......
[font=Verdana][/font]
.....men da vil i tilfelle jeg bare LURE MEG SELV til å fortsette å leve ugunstig....
[font=Verdana][/font]
Bare mine tanker om produktene......men skjønner det hvis du er fristet..... Det er bare det at lavkarbo-kosthold gjør alle de samme tingene som disse produktene :ja: Og det uten å tilføre ENDA flere kapsler og piller.
[font=Verdana][/font]
:klem:
Er helt enig med Fedonisten her. Det virkemidlet vi vet fungerer er omlegging av kosthold og livsstil, selv om det er mye og slitsomt og... og.... deilig, egentlig. Hovedmålet for veldig mange er ikke primært en slankere utgave av seg selv, men en sunnere og bedre livsstil, som medfører bedre helse, mer energi og med vekttap som en etterlengtet bivirkning. Og da er det store cluet å venne seg til å bruke og tilberede OG LIKE den maten et lavkarbo-kosthold tillater, mens vi sakte men sikkert venner oss av med karbojunkiematen. Men da vil det ikke hjelpe oss å kunne skuffe innpå med karber for bare å sende dem rett igjennom systemet, nærmest ubehandla. HVIS produktene virker slik reklamen lover... :veitikke:
Skal ikke kjøpe det, men ble nyskjerrig på at det virkelig finnes et slikt produkt. Trodde egentlig ikke det. Holder meg egeltlig litt til Fedon og Atkins, så får det bare være om det ikke går helt etter planen bestandig. Noe carber er jo ikke til å unngå....
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.