teddemann sa for siden:
Ja, jeg lurer på om vi er mange mannlige på forum her,da jeg har fulgt med inne her på sidene siden februar 11 og føler nok vi er veldig få!!:)
teddemann sa for siden:
Ja, jeg lurer på om vi er mange mannlige på forum her,da jeg har fulgt med inne her på sidene siden februar 11 og føler nok vi er veldig få!!:)
langaard sa for siden:
Min mann er iallefall her;)
teddemann sa for siden:
Etter responsen å dømme ut ifra ser det jammen ut som det er som jeg mistenke,at vi er veldig gutter her på forumet ja!!!!
nellie sa for siden:
Er vel litt fler enn det ser ut som her.:p Ihvertfall en håndfull eller to.
Fedona sa for siden:
Det er ikke sikkert de er på forumet hver dag, og så er det påske :) vet det er flere her :)
GoldKarma sa for siden:
vi er kanskje få, men vi er mange nok ;)
teddemann sa for siden:
Jepp,vi er helt sikkert mange nok, men lurte litt for moro skyld da man vet at det er en majoritet kvinner på slike fora,men gjøre ikke meg noe!
Slegg sa for siden:
Jeg er stort sett mann ;)
brdmnd sa for siden:
Jeg er her.
CookingWithGas sa for siden:
Count me in :)
teddemann sa for siden:
jaja da siger det jo på noen her ser jeg.vi gutter er vel kanskje ikke så flink på å skrive innlegg stort sett ,men jeg skal prøve å bli flinkere til det!
Bra med forumet synes jeg!
:)
g.a.o sa for siden:
jeg er stort sett inne og leser litt hver dag,men skriver innlegg heller sjeldent.
Ole_81 sa for siden:
Jeg joinet nettopp. Hei. :D
index sa for siden:
Mann her også. Lavkarbo funker selv for oss;-))
Humbalaa sa for siden:
Ung mann rapporterer inn!
Balderbrå sa for siden:
Jeg meldte meg inn for noen få dager siden, så dette får bli første ord fra meg. Mann, 43, 20 kilo for tung. Det skal det bli slutt på. Spist karbofattig en ukes tid, og gått ned drøyt tre kilo. (Ja, jeg vet det bare er vann. Det føles bra for det.)
JohnFelipe88 sa for siden:
merker det selv når jeg leser på forumet så er det alltid damene som starter innlegget og ingen menn som skriver no. Er ny idag men har lest litt på forumet før. lykke til med kiloene alle sammen =P
Humbalaa sa for siden:
Kanskje vi skal starte en gruppe for oss menn !? Hadde vært fint å kunne diskutere ting som kanskje kvinner ikke har så stor interesse osv. :)
milena sa for siden:
:eek:Vi er interessert i alt som har med dere å gjøre;)
smgj sa for siden:
Jupp - og tråden følges med stor interesse. ;)
Maria29 sa for siden:
:D Jepp!
Humbalaa sa for siden:
haha! artig å høre.
sånn btw er det noen av dere menn som blogger? jeg startet en blogg for noen dager siden og føler meg ganske alene i blogg verden. Blogger om mitt kosthold og trening og prøver ikke å være som alle andre kostholdsbloger. Føler jeg er godt på vei allerede da det ikke er så mange menn som driver med blogg. ( som jeg vet om da).
TrillTrall sa for siden:
Legg lenke til bloggen i signaturen din her da, så får du nok masse besøk skal du se! :) Jeg vil gjerne se i alle fall!
Lurer litt på å gjøre det samme selv, men det er så mange flotte blogger med både kvinner og menn som er dødsens seriøse hva gjelder både kosthold og trening at en stakkar amatør kan få prestasjonsangst av mye mindre!
Humbalaa sa for siden:
skal gjøre det nå straks!
Jeg vet hva du snakker om ! derfor prøver jeg å ikke være så høytidlig og vinkle det litt anderledes, prøver å være litt artig da . Er jo dødskjelig å lese akkurat det samme på alt sammen så da får jeg gjøre et forsøk på å være informerende og artig samtidig.
[url]www.sexylubben.blogg.no[/url]
TrillTrall sa for siden:
Kult! Har lagt inn bokmerke på bloggen din. :) Hvordan er blogg.no å bruke? Jeg har en hageblogg (haha) på blogspot.no og synes det er temmelig forvirrende faktisk. Nå skal jeg innrømme at jeg ikke har lagt ned timer og dager på å prøve å forstå det, men det skyldes nok at jeg ikke intuitivt skjønner det i alle fall. Om det skyldes meg eller blogspot.no kan vel diskuteres... blogg.no er også gratis?
Humbalaa sa for siden:
Blogg.no er gratis og ganske enkelt å bruke. Jeg har fått en venninne til å hjelpe meg med design for det har jeg ikke peiling på, så det kommer etterhvert. veldig fornøyd så langt :)
TrillTrall sa for siden:
Da skal jeg se på det en kveld jeg får tid. :) For det hadde vært litt morsomt da, men særlig seriøst blir det ikke fra min side nei. :cool:
sylwester sa for siden:
Jeg er mann! Veit det er litt få gutter her, men damene på forumet oppfører seg så pent at man skulle tro det (nesten) kun var menn her :D
TrillTrall sa for siden:
Legg inn et mellomrom mellom blogg-lenka og gliset, nå går det ikke an å trykke på den for gliset blir med. :)
Jeiform sa for siden:
rekker en hånd i været Mann her, ellerforfaen jeg er gutt(!!) Bare 25!:cool:
TrillTrall sa for siden:
Det er mye stiligere og mer sexy å være mann enn å være gutt - så vær en Mann du. ;)
Ladejarlen sa for siden:
Jeg er en ung mann. Egen mannegruppe hørtes bra ut, er jo ganske mye damegreier det går i her.
Er riktignok ikke så alt for ofte innom her.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.