< Tilbake til oversikten

Nå blir jeg veldig forvirra

Paris sa for siden:

Hei

Nå er jeg litt lei - og tom... Hadde jo lovet meg selv å ikke veie i hytt og pine - men når jeg først begynner så blir det veiing hele tiden. Idag viste vekten +2,5 kg fra den vekta som har stått i DVALE i to mnd. Jeg begynte å bli litt lei nå - av at jeg ikke går ned. Følger ketolyse-kostholdet og sjekker med ketostix at eg er i ketolyse. Og det er eg. Og vært de to siste mnd. Men da er det så "fortvila" at man ikke går ned i vekt syns eg... Nå hadde jeg et veldig overkommelig påske-mål. Nå ender jeg med 4,5 kg over dette målet, siden jeg har hatt pause fra vektnedgang så lenge.

Jeg vet jo at det ikke er fett-vekt (mest sannsynlig) disse 2,5 kg jeg nå har gått opp. Men likevel - jeg vil så gjerne NED!!

Har en misstanke at jeg spiser for lite - men jeg spiser meg mett, men virker som jeg har en liten mage nå om dagen? Før spiste jeg og spiste. Nå blir jeg fort mett og orker ikke spise så mye. Kanskje fettet som er for lite av? huff.. kjenner meg forvirra.

Trengte bare å få det ut her - i håp om at noen kan komme med noen gode råd ;) Ønsker dere alle en super påske!

Borealis sa for siden:

Du kan kanskje legge inn et eks.på mat for en dag?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.