.....jeg er altså i ketose og har denne berømte vonde/ekle/rare smaken i munnen. jeg lurer vel egentlig bare på om den kommer til å være der for alltid, så lenge jeg er i ketose? hva bruker dere for å få den bort? tyggis bare?
og jeg lurer på noe mer da.. hihi! :p jeg er ikke så nøye på å skrive opp alt jeg spiser, men jeg er blitt såpass flink nå at jeg vet at jeg holder meg sånn ca innenfor 15 g karbs og noenganger litt mindre også tror jeg..men hva hvis jeg spiser litt mer enn 15 g og fremdeles er i ketose? går det greit da? er det like bra om jeg spiser 15 g karbohydrater eller 22 g bare jeg er i ketose?
har akkurat begynt å følge ketolysekuren, men den er VERDENS beste! :D
Hei
Dette kjennes best av deg selv og lite av omgivelsene.For de fleste gir det seg etterhvert. Kjøp evt slike " blade" med mentolsmak.Lite KH i dem.
Det er greit å øke KH mengden etterhvert, Bruk den økte mengde til mere variasjon av salat/grønnsaker - ikke til atkinsbarer, sjokolade etc !
Lykke til
Trokil P. Andersen
Jeg hadde veldig dårlig "ketose smak" i munnen den første tiden, men nå merker jeg ikkeno.
Er det sånn at det forsvinner? Hvorfor det ??? Trodde den dårlige ånden kom av at man skilte ut ketoner (urin og pust). Slutter man å skille de ut i pusten etterhvert, eller venner man seg bare til smaken ??
Har jeg enkli veldig dårlig ånde uten at jeg vet det??? hihi
Man kan eventuelt tygge/suge på en kanelstang.... :cool:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.