Jeg lurer på en ting...
Begynner å grumse seg til litt i halsen også har jeg eksamen om 2 dager - og tenkte å kaste på med C-vitamin ... Men så var jeg tom for tabletter!
Åssen er det med disse 1g brusetablettene? er det karbs i de??
Kan de drikkes og fortsatt være i ketose? Noen osm vet noe om dette???
Brusetabelettene vet jeg ikke, men mange av tyggetabelettene er uhvertfall kunstig søtet. Collet sin C-Max er søtet med Sorbitol og Natriumsakkarin. Den går nok bra for de fleste. Prøve deg fram. :)
Jaja, hvis dere sier det så er det sikkert riktig. :D (:confused:)
Tok nettopp 2 brusetabletter (2 g) i et glass vann, og det smaker omtrent som Solo. Smart om man er hypp på noe søtt... (eller?!)
NB. Har fisket opp gammel tråd, sitter og nyser og tenkte jeg måtte prøve c-vitaminer. Før har jeg alltid sverget til honning, så jeg måtte sjekke litt her på forumet.
Lag deg en styrkedrikk med ca 1 ss hakket ingefær (fersk) og noen sitronskiver i en kopp kokende vann. La det trekke litt, klem/press på sitronen og ingefæren med en skje mens du venter på at den skal bli kald nok til å drikkes.
Før hadde jeg oppi honning, men det går jo ikke mer. Den er god som den er uten søtning og hjelper bra på en sår hals.
(Testet med en skje sukrin oppi og det går også fint hvis du "må" ha noe søtt til denne);)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.