< Tilbake til oversikten

iHerb.com

Janis sa for siden:

Tenkte at jeg skulle handle helsekostvarer på iherb.

Hva har dere handlet der?

Jeg skal prøve meg på Bounty oppskriften ( fotballfrue.no/2011/06/17/oppskrift-bounty/)

Feks sukrin og kokosfett. (fåes ikke dette på meny?)

Jeg sitter og søker på iherb, men klarer ikke finne frem.

TrillTrall sa for siden:

Sukrin og cocosa er vel noe av det selger mest av på helsekosten vil jeg tro! :) Alle helsekostforretninger har det.

Janis sa for siden:

Men det finnes ikke på Meny?
Må på helsekosten?

nellie sa for siden:

Får det til en brøkdel av prisen på iherb da..

TrillTrall sa for siden:

Aner ikke, har ikke Meny i nærheten så jeg er aldri der, men det er mulig de har det kanskje? Du får spørre på din lokale Meny.

Portoen da? Det er jo blytungt.

nellie sa for siden:

Har aldri betalt mer enn 6 dollar i frakt. Pakken kan jo veie opptil 1800 gram.
Bestiller kokosfett fra jarrows formula. Valuepack som veier ca 900 gram. Også er det i plastboks, så den er ikke blytung.

Maria29 sa for siden:

Iherb er fantastisk,jeg kjøper samme som Nellie,myye billigere!
I tillegg kjøper jeg alt fra shampo,solkrem,nøtter,krydder,sjokolade,kokosmel,kokossnacks++++ De har alt mulig,er bare å søke rundt:)

Vibeke-67 sa for siden:

Kjøpte kokosolje på Kinsarvik her forleden. Økologisk. 57 kr. Ikke blodpris det heller;)
Tror ikke du år kjøpt kokosolje eller sukrin på meny, ikke der jeg andler i alle all. Men ser at noen meny i Oslo har begynt å selge produkter fra funksjonell mat. Det gjør de ikke her i Bergen.

j88 sa for siden:

På meny jeg handler får man kjøpt sukrin o produkter fra funksjonellmat, men ikke kokosolje

Moogie sa for siden:

ja, jeg kjøpper det samme :D og 1134 gr pakke med sukrin (erythriol) til bare 15 $ så det er supre priser!

Janis sa for siden:

Takker :)

Jeg er selv en stor handler på iherb, men "mat" har jeg aldri handlet der.

Har søkt rundt, men vet ikke hva jeg burde kjøpe. Feks kokosfett.
Men nå vet jeg det :D

Hva annet av matvarer er lurt å kjøpe?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.