Neste veke kjem eg i ein reportasje i Hjemmet!
Dei som abonnerar har allereie fått bladet, så viss de er interesserte i å lese kan dåke finne reportasjen på side 12 i bladet. :)
Kjempespennande, håpar det kan inspirere folk til å ta eit grep om livet sitt! :)
Takk til alle her inne for inspirasjon og støtte! Har ikkje vert aktiv her inne heile tida, men har lest mykje!! :klem:
Regionsavisa, no på onsdag eller neste onsdag. Det er ei avis som blir gitt ut i ti kommuner her på sunnmøre.
Men heile avisa blir gitt ut på nett i pdf-format, so eg skal nok linke til avisa :)
Jeg labbet ens ærend ut i snøværet for å kjøpe Hjemmet, selv Farmor ville vært imponert, mens mannen trodde det hadde rabbla :stortsmil
Det var en flott artikkel - gratulerer med innsatsen du har gjort, både fysisk og mentalt :)
Ps: litt komisk at forsiden på Hjemmet denne uken ( ekstrabladet utenpå ) var om den lekreste hvetebakst ;)
Hehe, ja eg la merke til det fine lille heftet... :D
Er godt fornøgd med artikkelen, litt småfeil, men ikkje noko som andre legg merke til. Men må sei det var litt spesielt å lese ting eg hadde sagt på bokmål... Blei litt fjernt.. :rolleyes:
Litt spesielt å åpne seg slik opp til heile verden, men det er jo ein fin begynnelse sidan eg held på å skrive bok.. Har nettopp jobba med meny-delen av boka mi og fått ned 7 oppskrifter i kveld, so er fornøgd med det.. :)
No vil eg hjelpe folk å komme i gang!
Ein må jo berre stå på, kva er alternativet? Gje opp???? ;)
Gi opp er jo et elendig alternativ. :klem:
Hjemmet er notert. Kjøper der aldri ellers. Flott at du lager bok og vil hjelpe flere! :heia: Gratulerer så mye med det du har oppnådd!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.