Min akademiske karriere ble noget kort - og derfor skal jeg selge kalkulatoren min. Den har et digert grafisk vindu - og mange fancy muligheter.
Nypris 750,- - NÅ 450,-!!
Hva kan kalkulatoren gjøre? Jeg mista min 9750g ned 4 etasjer her i forrige uke, og savner den intenst.. så om den kan løse litt likninger, har statistikk-funksjoner og tabeller, så er jeg meget interessert!
Hmm. Synd at den ikke har mer av statistikk og sannsynlighetsfunksjonene, for det er det jeg har mest behov for.. Vi får kun lov å bruke en kjip liten hp-kalkulator på eksamen, men det er greit å ha et litt mer avansert verktøy for hånden ellers..
Men men, legg den ut på QXL du, ei venninne av meg solgte digitalkameratet for 1000 kr mer enn nypris der.. :D
Du, kanskje det finnes noen som trenger kalkisen din til Høsten? Hva med å legge ut en annonse i slutten av sommeren, starten på Høsten? (f.eks. på Finn.no)Dem som begynner på studiet ditt til Høsten trenger den nok :ja: Ellers kan du jo henge en lapp opp på skolen der du gikk? Eller på en annen høgskole/universitet i Oslo?
Blir du ikke kvit den? vist du venter litt så er det sikkert noen som vil ha den når skolen begynner igjen.. da er det jo mange på vidergånde og universitet og høyskoler som trenger sånt.. kansje til og med jeg.. men tror ikke at det blir så avansert matte på førskolelærer linjen..
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.