< Tilbake til oversikten

Lavkarbobøker på mammutsalg

Rin sa for siden:

Tenkte jeg skulle påpeke at en rekke lavkarbo/kokebøker er på tilbud i disse dager hos de fleste bokhandlerne. :)

Disse titlene er fra én av kjedebutikkenes mammutkatalog, men såvidt jeg kan se er det samme utvalg hos de fleste kjedene. (Merk at jeg ikke nødvendigvis anbefaler eller vet noe om alle disse, men valgte selv å plukke opp Friskere Fremtid. :cool:)

• Ulrika Davidsson - Lavkarbo: 100 LCHF-oppskrifter
  • Terje Sandberg - Friskere Fremtid, uten mel, melk og sukker
  • Annika Dahlquist - Lavkarbo & Matglede: Kostholdet som gir deg god helse og en slankere kropp
  • Ulrika Davidsson - Lavkarbo i praksis: De beste GI-oppskriftene
  • Ulrika Davidsson - GI-Gourmet: Nyt god mat og gå ned i vekt
  • Fedon Lindberg - Barn i balanse
  • Fedon Lindberg - Naturlig slank og frisk med kost i balanse

Carisma sa for siden:

Åh, barn i balanse! Takk for tips!

Kosien sa for siden:

Så fint at du la inn dette!
Jeg meldte meg nettopp inn i forumet, og har vel for det meste gått meg litt vill i alle de forskjellige diettene, rådene osv, så det å kunne sitte å lese litt bøker ang temaet er nok veldig bra, så her må jeg til med shopping ja :)

Noen "Must have!" bøker? Noen tips? Er som sagt ganske grønn når det kommer til alt dette med lavkarbo, og har også to barn jeg prøver å balansere måltidene til slik at jeg ikke trenger lage to middager. Så bøker med måltidstips hadde jo vært helt perfekt for meg :)

smgj sa for siden:

Og i tillegg så er "Frie kaker" kjekk å se på for alle oss som har ulike begrensninger i kosten. Ikke lavkarbo, men sidene forfatteren skriver om generelle måter å bytte ut på, og ikke bare gir deg oppskriftene så finner man masse gode ideer for hvordan man kan bytte ut egg, mel, melk eller sukker - som også kan brukes når man tilpasser andre oppskrifter til lavkarbo.
Boka er "fri for" spesialvarer som fiberhusk, bakepro etc.

Janis sa for siden:

Takk for tips!

Kjøpte barn i balanse for 150 kr.
En god, godt skrevet bok. Fått mange a-ha tanker og tips.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.