< Tilbake til oversikten

T.G.I Fridays

Tingeling sa for siden:

Jeg leste på Atkins nyhetsbrevet (og har enkli hørt rykter om det før) at matkjeden Fridays samarbeider med Atkins og har utviklet en low-carb meny - MED BLANDT ANNET OSTEKAKE !!! :sikle: (som er min personlige STORE favoritt )
www.tgifridays.com/menu/atkins.htm?promo=1

Er det noen her som har vært på Fridays og prøvd ut noen av disse rettene ??

Jeg liker når mulighetene innenfor denne livsstilen utvides !! En av de store utfordrerne er jo å spise ute (så selv om fridays er en smule dyrt, er det en god start :) )

Aline sa for siden:

vi var jo på fridays på treffet i oslo, der serverte de low carb salater med krutonger og hvitløksloff... :eek: men det var god mat, kjøttrettene og fisken var nok mere lowcarb ;) (er jo ikke verre enn å droppe brødet) men de har ikke denne menyen i Bergen...

ostekaken er lowcarb? det har jeg ikke fått med meg.. så bra, da :ja: (hvis man kan stole på at det virkelig ER low carb... :p

:klem:

TinaF sa for siden:

kanskje vi burde få arrangert et treff på tgif her i bergen. kan jo hende noen fra andre steder tilfeldigvis skal til bergen snart også... er det ikke festspill?

Aline sa for siden:

ikke fordi jeg liker å gjenta meg selv, men ... ;) :p

TinaF sa for siden:

jeg tenkte bare at det er et sted hvor en faktisk kan finne retter hvor det er enkelt å skille karbene fra protein.. må jo ikke være en lavkarbo meny... men skulle ønske norge generelt tok mer tak i denne dietten, både når det gjelder matbutikker, restauranter, og folk i sin oppfatning generelt... skulle ønske mediene ikke så så kritisk på det.. tenk hvor oppsiktsvekkende det hadde vært med en over skrift "atkins - ikke så gale likevel" - ingen har jo egentlig skrevet noe lignende tidligere, så det hadde jo uten tvil blitt lagt merke til

Tingeling sa for siden:

:mad: :mad: :mad:

så utrolig skuffende !
Jeg hadde virkelig STORE planer om å nyte ostekake i kveld.... :_oppgitt:

Aline sa for siden:

det kan hende de har ostekaken... den stod ikke på "lowcarb-siden" i menyen i oslo...
de salatene som de har er vel uansett ikke så ille? og grillet kjøtt og kyllingvinger selger de, jo :)

da står det kun på viljestyrken til å droppe evnt brød, pommes frites o.l.

Tina, jeg er så enig :ja: på tide med en positiv og korrekt artikkel om Atkins :ja:

Alfie sa for siden:

Ostekaken på TGIF i Oslo var definitivt ikke lowcarb, nei. Men så fruktansvärd god ut. Sukker tungt

Tingeling sa for siden:

Jepp, ostekaken er en "nyhet" .. så.. hum.

Finnes det noen oppskrifter på low cark ostekake man kan lage selv da ?
Kan jo enkli ikke være såå vanskelig... problemet blir vel bunnen ... ? SIkkert ikke så godt med ostekake med fiberrik-bunn... eller? ;)

Muskat sa for siden:

Gikk forbi Amerikas største TGI Friday's i dag. Skal jammen sjekke om de har low-carb meny her! Kan jeg ikke tenke meg.

Muskat

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.